Βαγγέλης Ιντζίδης- Μία συνέντευξη-Μέρος 3ο

Ashampoo_Snap_2013.12.05_22h36m30s_006_

Επισημαίνει ο Βαγγέλης στην ανάρτησή του στο Facebook τα παρακάτω:

Σε μια τέτοια συζήτηση το προφανές είναι ότι συμμετέχοντας δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο. Το πάθος που με διακατέχει είναι η ανάγκη μου να υπάρχω όπως και το πάθος καθενός και καθεμιάς από εμάς. Προφανές επίσης είναι ότι δεν έχω δίκιο. Και πως το δίκιο δεν είναι το δίκιο ΜΟΥ. Τέτοια ατομικιστική κτητικότητα του δικαίου δεν τη συμμερίζομαι. Με αυτό το τρίτο μέρος δεν ολοκληρώνεται κάτι αλλά, αντίθετα, αρχίζει ο οδυνηρός αναστοχασμός των πάντων που είπα και των πάντων που δεν είπα. Εκτέθηκα, ναι, επειδή επιμένω πως στη δημοκρατία κανείς δεν πρέπει να φοβάται να εκτεθεί. Αν φοβόμουν, τότε σε ποια δημοκρατία ο πολίτης φοβάται; Το χειρότερο που μπορεί να μας συμβεί είναι ο φόβος. Και ο φόβος είναι ο πόνος εκείνος του να γνωρίζουμε όλες και όλοι μας τι πρέπει να γίνει και να επιμένουμε πως δεν το γνωρίζουμε. Γνωρίζουμε τι συμβαίνει. Και μπορούμε δίχως ενοχές και φοβίες να συζητήσουμε για αυτό. Η δημοκρατία είναι μεγαθυμία και μεγαλοψυχία. Γιατί δεν ενδιαφέρεται μόνον για το πρόβλημα. Ενδιαφέρεται και για λύσεις. Λύσεις στον πληθυντικό αριθμό. Επειδή και το πώς ορίζεται κάτι ως πρόβλημα αναδεικνύει την πολλότητα των προσεγγίσεων. Είμαι αντιδραστικός; Προφανώς και ένα μέρος του εαυτού μου είναι. Είμαι προοδευτικός; Προφανώς και ένα μέρος του εαυτού μου είναι. Πώς θα μπορούσε να μην είναι έτσι όταν είμαι αποτέλεσμα διεπιδράσεων με τους άλλους σε τούτο τον κόσμο, σε τούτο το σύστημα, σε τούτη την Ευρώπη, σε τούτη τη χώρα; Αλλά μόνον αν εκτεθούμε μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι αλλά μπορεί να γίνουμε και χειρότεροι. Το δημοκρατικό πλαίσιο είναι το μόνο που επιτρέποντας και ανάσες αποφόρτισης να με (μας) κάνει καλύτερους. ΄Οσο καταπιέζουμε τις εντός μας αντιφάσεις και τις κοινωνικές τόσο περισσότερο εμείς οι ίδιοι καταργούμε τη δημοκρατία. Κι εγώ μόνον στη δημοκρατία παραδίνομαι. Δίχως τελικά τον φόβο.

Για μία πλήρη εικόνα των απόψεων του Βαγγέλη Ιντζίδη παραθέτω άμεσα και το τρίτο και τελευταίο μέρος των απόψεών του. Θα μου έδινε ιδιαίτερη χαρά ο σχολιασμός σας.

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις Απόψεις, Εκπαίδευση, youtube

Σχολιάστε

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Δεκεμβρίου 2013
Δ T Τ T Π S S
« Νοέ.   Ιαν. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,447 hits
