Φέτος είχα μία τρίτη τάξη με αρκετούς πολύ δεκτικούς γονείς στις ΤΠΕ. Πολύ πιθανά βοήθησε ότι με το καλημέρα συνεργαστήκαμε τρία σχολεία σε ένα κοινό πρότζεκτ με θέμα οι 4 εποχές και οι γονείς συνειδητοποίησαν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ΤΠΕ. 3 σχολεία, 3 διαφορετικά κράτη ένα κοινό σχέδιο. Αγκάλιασαν τη σελίδα της τάξης και μάλιστα ενημερώνονταν για όλα τα γεγονότα της τάξης και του σχολείου μέσα από Google ημερολόγιο. Μόλις κλείσουν τα σχολεία έχω σκοπό να δοκιμάσω την πλατφόρμα Edmondo αν και θα προτιμούσα να μας επέτρεπαν να αξιοποιήσουμε το eclass που προσφέρει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Ελπίζω να συναντήσω τον Μιχάλη Παρασκευά στο συνέδριο της Σύρου και να βρούμε κάποια λύση. Υπάρχει βέβαια και η λύση να στήσω ένα Moodle στον προσωπικό μου χώρο. Γιατί όμως θα προσπαθήσω να εφαρμόσω το Blended Learning ή Υβριδική Μάθηση; Μερικές απαντήσεις μπορεί να σας δώσει το παρακάτω γράφημα. Προσωπικά θεωρώ ότι έχουμε πλέον τόσες πολλές πηγές και μικροεφαρμογές για να εμπλουτίσουμε τη διδασκαλία μας που από τη μια μεριά είναι αδύνατο να τις ενσωματώσουμε στη διδασκαλία μας αλλά και από την άλλη μπορούμε να κάνουμε πιο πλούσιες τις κατ’ οίκον εργασίες. Ευτυχώς αυτή την περίοδο έχω αρκετά «θύματα» λόγω επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου κι ελπίζω να βρω 4-5 εθελοντές για να πειραματιστούμε και να στήσουμε 5-6 διδασκαλίες.
Υβριδική μάθηση
via
Κανέναν δε θα βρεις. Θα σε σαμποτάρω.