Δημιουργώντας ταινίες ξέφυγα από τη δυσλεξία: Steven Spielberg

Μία συνέντευξη που δόθηκε στις 12/9/2012 από τον Steven Spielberg.

Ήμουν δυσλεκτικός και το διέγνωσαν πριν 5 χρόνια.

Ήταν το τελευταίο κομμάτι από ένα παζλ που είχα φυλάξει μέσα μου όλα αυτά τα χρόνια.

Οι φίλοι μου δεν μπορούσαν να παίξουν ποδόσφαιρο, baseball, … και ήταν πολλοί…. Όλοι οι φίλοι μου είχαν κάποια «δυσκολία». Και είχα πολλά κοινά. Αρκετοί ήμασταν δυσλεκτικοί

Δεν τολμούσα να πάω σχολείο. Αν με σήκωναν στο πίνακα να διαβάσω στην τρίτη τάξη, αυτή θα ήταν μία δύσκολη μέρα.

-Υπήρχαν να δάσκαλοι που σε διέγνωσαν τις μαθησιακές σου δυσκολίες;

Υπήρχαν.Αλλά ήμασταν στο 50. Μιλούσαν στους γονείς μου για τη δυσκολία μου στην ανάγνωση αλλά δεν υπήρχε η δυσλεξία.

Η μητέρα μου προσπαθούσε να με βοηθήσει στις υποχρεώσεις μου για το σχολείο στα αγγλικά και ο πατέρας μου στα μαθηματικά και την Ιστορία.

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις Συνέντευξη, video, youtube

Σχολιάστε

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Απριλίου 2013
Δ T Τ T Π S S
« Mar   May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,447 hits
