Ανδρέας Σλάικχερ: Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα για να δημιουργήσετε καλύτερα σχολεία

Ενδιαφέρουσες απόψεις, παρακολουθείστε τις χαλαρά. Άλλωστε μόνο να κερδίσουμε μπορούμε, δεν έχουμε πλέον να χάσουμε τίποτα.

Πώς μπορούμε να μετρήσουμε τι κάνει ένα σχολικό σύστημα αποτελεσματικό; Ο Ανδρέας Σλάικχερ μας ξεναγεί στην δοκιμασία PISA, μια παγκόσμια μέτρηση που κατατάσσει τις χώρες με μεταξύ τους συγκρίσεις – κατόπιν χρησιμοποιεί τα ίδια δεδομένα για να βοηθήσει τα σχολεία να βελτιωθούν. Παρακολουθείστε για να μάθετε πού κατατάσσεται η χώρα σας και να μάθετε τον μοναδικό παράγοντα που βοηθάει κάποια συστήματα να ξεχωρίζουν σε επίδοση από τα υπόλοιπα.

Προσελκύουν τους ικανότερους διευθυντές στα δυσκολότερα σχολεία, και τους πιο ταλαντούχους καθηγητές στις πιο απαιτητικές τάξεις.

Η τελευταία ατάκα ήταν ένα από τα κριτήρια να δημοσιοποιήσω το παραπάνω βίντεο. Στην Ελλάδα ετοιμάζουν τα σχολεία των αρίστων με τους «καλύτερους» εκπαιδευτικούς και καμαρώνουν. Αλλά τι είδους σύστημα είναι αυτό που ενισχύει αυτούς που ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις τους και αγνοεί αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη υποστήριξης;

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις Απόψεις, Ted talks
6 comments on “Ανδρέας Σλάικχερ: Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα για να δημιουργήσετε καλύτερα σχολεία
  1. Ο/Η ntinosraptis λέει:

    Εξαιρετικά αφιερωμένο στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία…

      • Ο/Η ntinosraptis λέει:

        Γιατί νομίζω ότι η ΕΜΕ ξοδιάζει την περισσότερη ενέργειά της στην αναζήτηση και επιβράβευση των άριστων – της μαθηματικής ελίτ – ενώ το μέλημά της κατά την προσωπική μου θεώρηση, θα έπρεπε να είναι ο εκδημοκρατισμός της μαθηματικής εκπαίδευσης. Δηλαδή, ο περιορισμός των ανισοτήτων σχετικά με το φύλο ή την οικονομική κατάσταση, τις οποίες γ σχετική έρευνα αναδεικνύει ως σημαντικές.

      • Ο/Η Και λέει:

        «Γιατί νομίζω ότι η ΕΜΕ ξοδιάζει την περισσότερη ενέργειά της στην αναζήτηση και επιβράβευση των άριστων – της μαθηματικής ελίτ – ενώ το μέλημά της κατά την προσωπική μου θεώρηση, θα έπρεπε να είναι ο εκδημοκρατισμός της μαθηματικής εκπαίδευσης.»

        Κανένα από τα δύο δεν έχει μεγαλύτερη αξία από το άλλο, μα έχουν ίδια αξία.
        Το ίδιο σημαντικά Κ-Α-Ι τα δύο.

  2. Ο/Η yannism λέει:

    Σωστός. Επειδή δεν ασχολούμαι με την ΕΜΕ ούτε στο δημοτικό, μόνο τις ασκήσεις του διαγωνισμού χρησιμοποιώ, προς στιγμή ξεχάστηκα. Δίκιο έχεις.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Απριλίου 2013
Δ T Τ T Π S S
« Mar   May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,428 hits
Αρέσει σε %d bloggers: