pdf για παιδαγωγικά θέματα 2

Τεστ και διαγωνίσματα. Ο εφιάλτης μαθητών και γονιών. Όχι επειδή πρέπει να μελετήσει ο μαθητής περισσότερο, αλλά επειδή συγκρίνεται με τους άλλους. Μια σύγκριση με νικητή τον καλύτερο και ηττημένους όλους τους άλλους. Δυστυχώς, αυτό το τελευταίο πολλοί συνάδελφοι το παραβλέπουν.

Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση; Με βάση τα κείμενα που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση δε θα επιτευχθεί με την κατάργηση των τεστ, αλλά με την αλλαγή του χαρακτήρα τους· αν από μέσα κατάταξης γίνουν μέσα εξάσκησης των μαθητών. Οι έρευνες δείχνουν ότι τα τεστ, στα οποία οι μαθητές καλούνται να γράψουν απαντήσεις κι όχι απλώς να εντοπίσουν τη σωστή επιλογή, τους βοηθούν να μάθουν καλύτερα, από το να μελετήσουν απλώς παραπάνω ώρες κάποιο μάθημα. Με την προϋπόθεση φυσικά να παρουσιάζονται στο τέλος οι σωστές απαντήσεις, ώστε οι μαθητές να μαθαίνουν από τα λάθη τους.

Περισσότερα εδώ.

Αναρτήθηκε στις Απόψεις
7 comments on “pdf για παιδαγωγικά θέματα 2
  1. Τα links λειτουργούν κανονικά, εγώ είχα ένα μικρό πρόβλημα. Να είστε καλά…

  2. Υπάρχουν κάποιοι εναλλακτικοί τρόποι για να δώσεις ένα τεστ. Για παράδειγμα το classmarker που το χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια. Από εκεί τα παιδιά μπορούν να δώσουν ένα τεστ από το σπίτι τους (www.classmarker.com). Από την εμπειρία μου σας λέω ότι το βρίσκουν πολύ ενδιαφέρον. Υπάρχουν κι άλλες ιδέες που βρίσκω σε διάφορα sites και blogs και τα δημοσιεύω εδώ… http://www.scoop.it/t/nfragkias. Ρίξτε μια ματιά…

  3. Ο/Η mcsotos λέει:

    Γιάννη, πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη περί κατατακτηρίων εξετάσεων. Τόσα χρόνια πίστευα κι εφάρμοζα, μαζί με αρκετούς ακόμα θέλω να ελπίζω, ότι σκοπός των τεστ και διαγωνισμάτων ήταν να διαγνώσουμε τι δεν πήγε καλά στη διδασκαλία μας και να οργανώσουμε επαναληπτικές/ επανορθωτικές ασκήσεις. Σαφώς η πρότασή σου είναι πολύ καλή και μπορεί να υιοθετηθεί ως πρακτική.

  4. Συμφωνώ απόλυτα. Όσον αφορά το θέμα της επανάληψης ενός τεστ, θέλω να πιστεύω ότι προάγει τη μάθηση του παιδιού, αφού και επανάληψη θα ξανακάνει και θα προσπαθήσει να έχει καλύτερη απόδοση, γιατί διαφορετικά δε θα του το υπολογίσουμε. Το έχω δοκιμάσει και συνεχίζω να το εφαρμόζω. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι αποδίδει και προκαλεί το παιδί εποικοδομητικά.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Ιανουαρίου 2013
Δ T Τ T Π S S
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,430 hits
Αρέσει σε %d bloggers: