Ψηφιακός Vs Αναλογικός κόσμος

By Thomas Weidenhaupt

By Thomas Weidenhaupt

Σκηνή 1η: Εδώ και τρία χρόνια πήρε φωτιά ένας σκληρός δίσκος που αποθήκευα τα ψηφιακά μου αρχεία, εικόνες, μουσική, βίντεο και αποφάσισα ότι θα έπρεπε να βρω μια καλύτερη λύση. Έψαξα στους δίσκους μου και ανέκτησα το 50% των αρχείων μου και φυσικά έχασα το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού μου αρχείου.

Σκηνή 2η: Μου πρότεινε ο Θανάσης να αγοράσω ένα δικτυακό σύστημα, NAS, και εκεί να αποθηκεύω τα αρχεία μου. Το συγκεκριμένο σύστημα είχε το πλεονέκτημα να αντιγράφει τα αρχεία σε ένα δεύτερο σκληρό δίσκο. Οπότε πιθανά σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης θα είχα αυξημένες πιθανότητες να ανακτήσω τα αρχεία μου. Για να είμαι σίγουρος θα έπρεπε να έχω συστοιχία 8 σκληρών δίσκων!

Σκηνή 3η: Χάνεται ο δικτυακός σκληρός δίσκος από το δίκτυο. Μπαίνω στο δίκτυο, τον βρίσκω με την IP και μου αποκαλύπτει μία οθόνη που έχω δύο επιλογές. Skip or Continue. Πατάω φυσικά το 2ο. Και αρχίζει να φορμάρει τους δίσκους. Τραβάω την πρίζα και πάω στον Θανάση.

Σκηνή 4η: Στο Θανάση. Αφού έχει κάνει ότι μπορεί μου ανακοινώνει ότι για 2η φορά έχω χάσει όλα τα δεδομένα μου. Τον ρωτώ γιατί και μου απαντά διότι διέκοψες το format. Με το τελευταίο ίχνος χιούμορ που μου έχει απομείνει του απευθύνω την ερώτηση αν τελικά δεν είχα διακόψει το format και είχε ολοκληρωθεί θα είχα διαφορετικά αποτελέσματα. Πρακτικά το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο. Το μαγνητικό μέσο έχει αποθηκευμένα στοιχεία. Το θέμα είναι αν μπορείς να τα ανακτήσεις, σε λογική τιμή. Γέλασε και μου αποκάλυψε ότι τίποτε δεν είναι σίγουρο.

Σκηνή 5η: Συνάντησα τη Χαρίτα, κουβεντιάσαμε και συζητήσαμε πώς θα ανεβάσω στην ομάδα του Λυκείου τις φωτογραφίες που έχω στην κατοχή μου. Κατέβηκα στην αποθήκη βρήκα το άλμπουμ, τις σκάναρα και θα τις ανεβάσω. Φωτογραφίες από το 1980.

Σκηνή 6η: Με την ίδια λογική, ακόμη και σήμερα, βρίσκω τους δίσκους βινυλίου  των Dire Straits και παίζω το Sultans of Swing. Το πρώτο άλμπουμ που αγόρασα. Έχει σκρατς αλλά είναι απόλυτα προσωπικό μια και το αγόρασα με το χαρτζηλίκι των 16 χρονών ή ακόμα καλύτερα ακούω την «εκδίκηση της γυφτιάς» και θυμάμαι ότι μου το χάρισε ο Μένιος στα γενέθλια μου το 1978. Μάλιστα οποιονδήποτε δίσκο κι αν ακούσω θυμάμαι πότε τον αγόρασα, πότε τον άκουσα τελευταία φορά, και οτιδήποτε ιδιαίτερο τον αφορά.

Ψηφιακά Vs Αναλογικά σημειώσατε 2

Υ.Γ. Όσες δισκογραφίες κι αν κατεβάσουμε, όσα τραγούδια κι αν αγοράσουμε από το ITunes, τελικά υπάρχει μεγάλη διαφορά. Το αναλογικό υπάρχει. Το ψηφιακό; Μπορεί.

Και μία μικρή  προσπάθεια χιούμορ:

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις Αφορισμός, ΑΒάπτιστο
5 comments on “Ψηφιακός Vs Αναλογικός κόσμος
  1. Πόσο δίκιο έχεις… πώς να αναπτύξεις σχέση με τον υπολογιστή; Αγοράζεις βιβλία, σημειώνεις,τσακίζεις σελίδες τα αφήνεις για καιρό στο ράφι και όταν τα πιάνεις ξανά σου έρχονται στο μυαλό χιλιάδες αναμνήσεις… με τους e-reader τι να νιώσεις;;;

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Σωτήρη,τα βινύλια των triffids και τα μάτια μου!!!

  3. Ο/Η mcsotos λέει:

    Μερικές φορές πρέπει να κοιτάς «έξω από το κουτί». Η ψηφιακή τεχνολογία είναι το παρόν. Μπορώ να βρω το φιλμ της Fuji που «έγραφε» τέλεια το γαλάζιο του ελληνικού ουρανού; Όχι.
    Μπορώ να καταστρέψω τα 1.000 cd μουσικής που έχω συλλέξει; Μπορώ να πετάξω τα 150 dvd με σημαντικές, κατ’ εμέ, ταινίες; Μπορώ να γυρίσω στο βίντεο;

    Πρέπει η ψηφιακή τεχνολογία να γίνει πιο φιλική προς το χρήστη; Προφανώς.

  4. […] από 3 μήνες είχα γράψει ένα άρθρο με τίτλο “Ψηφιακός Vs Αναλογικός κόσμος” ένα δράμα σε 6 πράξεις. Την Παρασκευή που μας […]

Σχολιάστε

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Δεκεμβρίου 2012
Δ T Τ T Π S S
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,430 hits
