O Randy Rodgers είναι διευθυντής των ΤΠΕ στο Seguin Independent School District και τις εφαρμόζει τα τελευταία 10 χρόνια. Δημοσίευσε στο blog του 10 απλά πράγματα που θα ήθελε να μεταφέρει σε αυτούς που τον διαβάζουν. Οι 10 αλήθειες δημοσιεύτηκαν εδώ και συντηρεί το blog The Moss-Free Stone
1. Ο μαθησιακός στόχος προηγείται.
Ξεκινήστε από την κατανόηση των δυνατοτήτων, τις προτιμήσεις, τα «πάθη» τα παιδιών στην τάξη και στη συνέχεια επιλέξτε την κατάλληλη τεχνολογία για να πάει μαζί με αυτά.
2. Η τεχνολογία δεν είναι τέλεια .
Αυτό που λειτουργεί για μια τάξη μπορεί να είναι ανεπιτυχές, αχρησιμοποίητο και ανεπιθύμητο στη διπλανή τάξη.
3. Ψηφιακοί ιθαγενείς; Περίπου.
Τα παιδιά μαθαίνουν, γενικά, πολύ γρήγορα την τεχνολογία, πράγματι, αλλά δεν έρχονται στην τάξη σας γνωρίζοντας όσα ισχυρίζονται ορισμένοι.
4. Βγάλτε τα πέρα.
Βάλτε υψηλούς στόχους αλλά σε λογικά πλαίσια σχετικά με το τι πόρους έχετε. Γίνετε δημιουργικοί κι εκμεταλλευτείτε αυτά που έχετε. Θα εκπλαγείτε με το πόσο πολλά μπορείτε να κάνετε με αυτά που έχετε.
5. Πρέπει να το κατέχεις για να πιστεύεις σε αυτό.
Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατά κανόνα χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες στην τάξη τις χρησιμοποιούν και στην προσωπική τους ζωή, γνωρίζουν ότι είναι σημαντικές και ωφέλιμες για τους μαθητές τους. Εκείνοι που δεν τις χρησιμοποιούν δεν θα ..(Δηλ. δεν γνωρίζουν ότι είναι σημαντικές και ωφέλιμες για τους μαθητές τους επειδή δεν τις χρησιμοποιούν και στην προσωπική τους ζωή).
6. Οι ηγέτες έχουν οπαδούς.
Όταν ο διευθυντής χρησιμοποιεί την τεχνολογία, και οι δάσκαλοι θα την χρησιμοποιήσουν. Απλό.
7. Φιλτράρισμα: Όχι τόσο εύκολα.
Ο αποκλεισμός είναι εύκολος, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε χαμένες ευκαιρίες. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να εξερευνήσετε δικτυακούς τόπους ώστε να αξιολογήσετε τις δυνατότητες τους.Τότε μπορείτε να πάρετε συνειδητές αποφάσεις.
8. Η τεχνολογία δεν είναι απαραίτητα πάντοτε το καλύτερο εργαλείο για τη δουλειά.
Υπάρχουν φορές που πετυχαίνεται καλύτερα η μάθηση χωρίς την τεχνολογία. Κλείστε την.
9. Διδασκαλία και μάθηση δεν είναι το ίδιο.
Οι τεχνολογίες για τον καθένα είναι πολύ συχνά διαφορετικές. Κρατήστε αυτό κατά νου, όταν καθορίζετε τους στόχους.
10. Θέστε υψηλούς στόχους.
Η τεχνολογία μπορεί και πρέπει να δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να κάνουν πράγματα που δεν θα μπορούσαν να κάνουν αλλιώς, ή με τη χρήση της να τα κάνουν καλύτερα.
Αυτό το 6 (Οι ηγέτες έχουν οπαδούς) ταιρίαζει γάντι σε γνωστή διευθύντρια οπαδό των PLN. Όσο για το κείμενο περιγράφει με ακρίβεια την εκπαιδευτική μου θεώρηση για την τεχνολογία. Ειδικά το 3 το φωνάζω ένα χρόνο τώρα στο twitter αλλά δεν… Επίσης το κείμενο αποτελεί μάθημα αυτογνωσίας για τον γνωστό Δάσκαλο Κ. με τα ipad του.
Γιάννη έχει πάρα πολλούς οπαδούς η γνωστή μας διευθύντρια… άρα σωστό!
Το 5 γιατί δεν συνεχίζεται; Είχαν υπερσυνδέσεις για περισσότερα κ τα κοψατε;
τι εννοείτε;
το απέδωσα ολόκληρο. Τώρα αν πιστεύετε ότι πρέπει να συμπληρώσω κάτι, μπορείτε να προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση.
Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι κατά κανόνα χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες -στην τάξη και στην προσωπική τους ζωή-, γνωρίζουν ότι είναι σημαντικές και ωφέλιμες για τους μαθητές τους. Εκείνοι που δεν τις χρησιμοποιούν όχι. (Δηλ. δεν γνωρίζουν ότι είναι σημαντικές και ωφέλιμες για τους μαθητές τους επειδή δεν τις χρησιμοποιούν και στην προσωπική τους ζωή).
Κάπως έτσι το κατάλαβα εγώ…
Πολύ ωραίος δεκάλογος, προέρχεται από κάποιο βιβλίο;
Βλέπετε ότι η τελευταία πρόταση είναι προβληματική… Ο δεκάλογος αναρτήθηκε στο ιστολόγιο του συναδέλφου και μετά σε κάποια άλλη σελίδα τροποποιημένη αρκετά. Και οι 2 σελίδες αναφέρονται στην 1η παράγραφο. Η μετάφραση έγινε από τη «βελτιωμένη έκδοση».
Reblogged this on sdoukakis's Blog.