Πολύ Αποτελεσματικοί και Επιτυχείς Μεταρρυθμιστές στην Εκπαίδευση. Μέρος1ο

Μία σειρά βίντεο πολιτικών και πρακτικών των εκπαιδευτικών συστημάτων που επιδεικνύουν υψηλή επίδοση ή βελτίωση των επιδόσεων τους στα τεστ PISA.

Ας πάρουμε την περίπτωση της Γερμανίας:

  • Πλούσια και πολυπληθής χώρα
  • Οικονομική δύναμη της Ευρώπης
  • Καμαρώνουν για το εκπαιδευτικό τους σύστημα, θεωρώντας το ως κορυφαίο και αποτελεσματικό. (ή κάπως έτσι)

Το 2000 παίρνουν μέρος στα τεστ Pisa και κατατάσσονται κάτω από το μέσο όρο.

Όλα τα παιδιά τελειώνουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σε ηλικία 10 ετών χωρίζονται σε τρία διαφορετικά δευτεροβάθμια σχολεία.

  1. Το Gymnasium, που παρέχει ένα απαιτητικό ακαδημαϊκό πρόγραμμα και οδηγεί στην εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.
  2. Το Realschule, με ένα λιγότερο απαιτητικό-ακαδημαϊκό πρόγραμμα, που οδηγεί σε ένα κατώτερης βαθμίδας δίπλωμα της δευτεροβάθμιας αλλά με στερεά ακαδημαϊκά προσόντα
  3. Και το Hauptschule, προσφέροντας ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο για εκείνους που θεωρείται ότι έχουν περιορισμένη ακαδημαϊκή ικανότητα ή συμφέροντα και με αποκορύφωμα ένα απολυτήριο.

Όπως όλα τα κράτη, ή τα περισσότερα, ανησυχούν και προσπαθούν να διαπιστώσουν τα προβλήματα του εκπαιδευτικού τους συστήματος.

Διαπιστώνουν ότι το σχολείο τους είναι ταξικό. 2 παιδιά με παρόμοιες επιδόσεις πιθανά θα ακολουθούσαν διαφορετική πορεία στη δευτεροβάθμια αν ο ένας γονιός είχε τελειώσει το Gymnasium κι ο άλλος το Hauptschule.

Οι τρεις πιο σημαντικοί δείκτες των χαμηλών επιδόσεων στα τεστ PISA 2000 έδειξαν ότι είναι:

  1. Κοινωνικο-οικονομικό υπόβαθρο ενός μαθητή
  2. Έλλειψη ευχέρειας στα γερμανικά
  3. Και προέλευση από μια οικογένεια μεταναστών.

Μετά από εκτενή συζήτηση, οι εμπειρογνώμονες της εκπαίδευσης κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το τριμερές σχολικό σύστημα ήταν ένας από τους κύριους λόγους για την αδύναμη συνολική απόδοση της Γερμανίας.

Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη έκθεση:

Strong Performers and Successful Reformers in Education – Germany: Once Weak International Standing Prompts Strong Nationwide Reforms for Rapid Improvement

Αυτή η σειρά των βίντεο έχει παραχθεί από κοινού από τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) και το Ίδρυμα Pearson για να παρουσιάσει τις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται από την εκπαιδευτικές αρχές σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσουν τη βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τους. Τα σχολικά συστήματα που εμφανίζονται σε αυτά τα βίντεο έχουν επιλεγεί για ισχυρές επιδόσεις τους στο πρόγραμμα του ΟΟΣΑ για την Διεθνή Αξιολόγηση των Μαθητών (PISA), σε τρίετή αξιολόγηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας στην ανάγνωση, στα μαθηματικά και στην επιστήμη.

Advertisements
Περί

Just another boring teacher

Tagged with:
Αναρτήθηκε στις Εκπαίδευση, βίντεο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 967 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Αύγουστος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 351,778 hits
Αρέσει σε %d bloggers: