Βραβεία εκπαιδευτικών ιστολογίων, αλλού…

Προχτές διάβασα μία ανακοίνωση βράβευσης εκπαιδευτικών ιστολογίων της Α’Βάθμιας στην Μ. Βρετανία. Έχοντας εμπλακεί στην αξιολόγηση των δικτυακών τόπων σχολικών μονάδων στο συνέδριο της Σύρου και της Νάουσας έριξα μια καλή ματιά στα βραβευθέντα σχολικά ιστολόγια και αποφάσισα να σας τα κοινοποιήσω:

Καλύτερο ιστολόγιο τάξης

6D’s Blog – http://6d.highlawnprimary.net/

Οι κριτές σχολίασαν:

«Μπράβο – αυτό είναι ένα μεγάλο blog που σου δίνει μια γεύση της μάθησης που έχει λάβει χώρα στην τάξη. Τα παιδιά συμβάλλουν σε αυτό και είναι προφανές ότι επωφελούνται από το διαμοιρασμό της εργασίας τους με ένα ευρύτερο ακροατήριο. »

«Μου άρεσε πολύ η ποικιλία των μέσων που αξιοποιούνται στο blog, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, βίντεο, δημοσκοπήσεων και συνεργατικών εγγράφων. Νόμιζα ότι η χρήση του blog από τα παιδιά  για να  ανατροφοδοτήσουν το δάσκαλό τους ήταν μια φανταστική ιδέα! «

Ιστολόγιο σχολείου

Οι κριτές σχολίασαν:

«Εντυπωσιακή ενότητα αποτελούν τα σχόλια και εστιάζει πολύ καλά στις σχολικές εκδηλώσεις.Ένα μεγάλο «παράθυρο»  στη σχολική ζωή.»

Ιστολόγιο εκπαιδευτικών

Miriam Lord Community Primary School –http://bradfordschools.net/blog/miriamlord/

Οι κριτές σχολίασαν:

«Ένα καταπληκτικό ιστολόγιο που αξιοποιεί πολλά διαφορετικά μέσα. Διαμοιράζεται τις βέλτιστες πρακτικές και τις ιδέες project, καθιστώντας το χρήσιμο στην ευρύτερη σχολική και διαδικτυακή κοινότητα, όπως  και για τα παιδιά και τους γονείς του Miriam Lord Community Primary School.»

Το ιστολόγιο με τη μεγαλύτερη επίδραση

Pedagoo – http://www.pedagoo.org/

Οι κριτές σχολίασαν:

«Η οργάνωση γεγονότων και το cross-posting (;) σε άλλα ιστολόγια έχουν δημιουργήσει ένα υποστηρικτικό δίκτυο εκπαιδευτικών της Σκωτίας.  Ένα αποτελεσματικό και βιώσιμο μοντέλο.»

 

Παιδαγωγική αξιοποίηση: Για να μη χαλάσω το xατήρι του sofilab…

Τα ιστολόγια, πόσο μάλλον τα εκπαιδευτικά, έχουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επισημαίνονται από τα σχόλια της κριτικής επιτροπής.

  • Είναι διαδραστικά. Οι αναγνώστες σχολιάζουν και με αυτό τον τρόπο δημιουργείται διάλογος.
  • Διευκολύνουν τις πολλαπλές αναπαραστάσεις με τη χρήση εικόνων, βίντεο, ήχων, δημοσκοπήσεων
  • Είναι συμμετοχικά. Η σχολική κοινότητα συμμετέχει ενεργά. Μαθητές, εκπαιδευτικοί ίσως και γονείς έχουν το χώρο τους. Υπάρχουν πλατφόρμες με τις οποίες επεξεργάζονται συνεργατικά αρχεία.
  • Διαμοιράζονται υλικό, καλές πρακτικές, ιδέες. Δημιουργούν δίκτυα.

 

 

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις Bloggers, Δράσεις, Διαγωνισμοί
5 comments on “Βραβεία εκπαιδευτικών ιστολογίων, αλλού…
  1. Ο/Η Κίρρα Γερμανού λέει:

    Δεν ξέρω τι παροχές έχουν οι συνάδελφοι στη Βρεττανική Νήσο. Δεν ξέρω τι κίνητρα έχουν, δεν ξέρω τι προβλήματα έχουν.Δεν ξέρω πόσο ασφαλείς επαγγελματικά νιώθουν. Είναι πολλά που δεν ξέρω γι αυτούς (λέω ψέμματα). Ξέρω πολύ καλά όμως τι έχουν οι συνάδελφοι εδώ.
    Ας σταχυολογήσω τα «εδώ»:
    1. Κίνητρο. ………….. θα μας πει μπράβο ο σύμβουλος, αν ο ίδιος ξέρει να χειρίζεται Η/Υ. Όμως στις αξιολογήσεις ή έστω στις γνώμες, προτεραιότητα έχει ο πασοκονεοδημοκρατοσυριζαίος είτε διατηρεί είτε δεν διατηρεί ιστολόγιο.
    2. Επαγγελματική ασφάλεια……. Αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, αναπληρωτές αυξημένου ωραρίου, περικοπές συντάξεων, σβήσιμο εφάπαξ, εφεδρείες και άλογα διαφόρων χρωματισμών…πράσινα, μπλε, ανάκατα και βάλε….
    3. Παροχές… δε μιλάω για τις οικονομικές, Τα είπα αυτά. Υπάρχει το σχολικό δίκτυο, δε λέω. Όμως όταν έχει πανελλαδικές κλείνει για την ασφάλεια των θεμάτων. Αυτή είναι απάντηση που πήρα από επίσημα χείλη όταν είχα την αφέλεια να στείλω φαξ πριν μερικά χρόνια γιατί το σχολείο δεν είχε πρόσβαση στο δίκτυο και ο ΟΤΕ επέμενε πως τεχνικά δεν υπήρχε θέμα. Πήραμε λοιπόν λίγο wordpress και φτιάξαμε χώρο για τους εκπαιδευτικούς. Τώρα αν είναι 1,2,3 gb, ποιος νοιάζεται! Μήπως ξέρουν από τέτοια οι σοφοί?
    4. Είναι πολύ όμορφο ως συναίσθημα να βάζεις χιλιάδες ώρες από την προσωπική σου ζωή για να έχει το σχολείο μια ηλεκτρονική παρουσία, ή για να διατηρείς κάτι προσωπικό. Είναι άλλο τόσο απαίσιο όμως να βγαίνει ο κάθε …… και να σε λέει τεμπέλη….επειδή έτσι τον βολεύει πολιτικά ώστε να δικαιολογήσει την επόμενη αντιεκπαιδευτική του κίνηση..
    Σε κούρασα macsote όμως συμπάθα με, φτάνω στα όριά μου και δεν αναφέρθηκα στις επιμορφώσεις διαφόρων επιπέδων καθόλου….
    Μπράβο στους Βρετανούς. Μπράβο τους επειδή με αυτά που κάνουν όχι μόνο «ανεβαίνουν» αλλά γιατί άθελά τους μας δείχνουν πώς θα μπορούσε να είναι. Και όχι γιατί είναι δύσκολο να γίνει κι εδώ, απλά κάποιοι «άλλοι» θεωρούν ότι τους χρωστάμε χάρη επειδή έχασαν τη βόλεψή τους (λένε) για να μας σώσουν. Και αυτοί οι «άλλοι» χαράσσουν ρότες…..Το αποτέλεσμα των εξαίρεων χειρισμών τους το βλέπω, το βιώνω και μόνο χαμόγελο δεν μου προκαλεί…Ας ελπίσουμε να έχουμε βιβλία το Σεπτέμβρη. Οι Βρετανοί φαντάζομαι θα τα έχουν ήδη μοιράσει……

    • Ο/Η mcsotos λέει:

      Άγγελος Πατσιάς από fon1972

      Μπορώ να αισθανθώ τις καθημερινές δυσκολίες που συναντάς αλλά δεν τις βιώνω. Από την άλλη μεριά βιώνω τις προσωπικές μου. Το συγκεκριμένο άρθρο αναρτήθηκε με σκοπό να δείξει ότι:
      α. οι διαγωνισμοί πρέπει να έχουν ένα πλαίσιο, διαφορετικά «βγάζουμε» υποχρεώσεις π.χ. ιστολόγια Α’βάθμιας ή ιστολόγια. Όχι ότι κάτσει.
      β. Τα ιστολόγια είναι πολύ ευέλικτα εργαλεία. Αν συντηρείς κάποιο ιστολόγιο έχει κανόνες και τελικά αν δεν τους ακολουθείς ας μην έχεις την αυταπάτη ότι διατηρείς ιστολόγιο. Απλά.
      γ. Υπάρχουν πολύ πιο καλές ελληνικές προσπάθειες.

  2. Ο/Η annakp λέει:

    Όσο κ αν με ενθουσιάζουν τα δίκτυα και οι ποικίλες δημιουργικές εφαρμογές των ΤΠΕ … προσωπικά εστιάζω στο ερώτημα: ..’έχουμε/νε χαρούμενα παιδιά στο σχολείο’ ?? Αν ναι τότε ‘όλα τα παραπάνω αξίζουν και επαυξάνουν’ … Αν όχι ας σκεφτούμε που υπάρχει το ‘Λάθος’ .. έχω επισκεφθεί σχολείο με απίστευτη διαδικτυακή εικόνα κ υλική υποδομή βλέποντας συγχρόνως όμως κ ένα μεγάλο … ΑΛΛΑ…

    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Σωτήρη ..κ Κίρρα .. οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είμαστε πολύ καλύτεροι από ότι νομίζουμε… (κοιτάξτε τι γίνεται με την Ρομποτική στα σχολεία!!! αυτό το διάστημα)

  3. Ο/Η eirinik λέει:

    Λατρεύω τέτοιου είδους διαλόγους γιατί μας δίνουν πράγματα και μας θυμίζουν ότι δεν είμαστε μόνοι . Έριξα μια ματιά στα ιστολόγια και θα συμφωνήσω ότι έχουμε και εμείς αξιόλογες προσπάθειες που πρέπει να τις προβάλλουμε περισσότερο . Το γεγονός ότι τα καταφέρνουμε μέσα από δυσκολίες που συνάδελφοι σε άλλες χώρες πιθανόν δεν αντιμετωπίζουν δίνουν στο έργο μας μεγαλύτερη αξία ….Όσο για τα κίνητρα …συμπάθα με Κίρρα αλλά δεν περιμένω το»μπράβο» από εκεί που λες , αλλά από τα μάτια των μαθητών μου .Μεταφέρεις μια πραγματικότητα που δε θα διαφωνήσω ότι υπάρχει αλλά αν σταθώ εκεί θλίβομαι …συνεχίζουμε …..καλό καλοκαίρι σε όλους !

    • Ο/Η Κίρρα Γερμανού λέει:

      Ούτε κι εγώ περιμένω το μπράβο από τους ταγούς της εκπαίδευσης. Απαιτώ όμως να αναγνωρίζουν αυτοί την προσπάθεια που απαιτείται, καθώς και το χρόνο. Σεβόμενη το ιστολόγιο στο οποίο σχολιάζω, δεν θα καταθέσω τη γνώμη μου γι αυτούς λοιπόν. Δεν είμαι απόλυτη, αλλά οι μέχρι τώρα εμπειρίες, μου επιτρέπουν τη γενίκευση. Σαφέστατα και υπάρχουν εξαιρέσεις.
      Ό,τι κάνει ο καθένας στο κάτω κάτω δεν το κάνει για να του πουν μπράβο, αλλά γιατί απλά θέλει να προσφέρει. Αν το κάνει για το μπράβο και την προβολή είναι βέβαιο ότι θα αποτύχει. Και γνωρίζω αρκετά ιστολόγια και ιντερνετικές δράσεις που όχι μόνο δεν απέτυχαν αλλά έγιναν τόποι αναφοράς. Δεν κρύβω όρι κουράστηκα να κουβεντιάζω για θέματα που όλοι ξέρουμε και όλο συζητάμε. Βαρέθηκα πια. Και εκ του αποτελέσματος δε βαρέθηκα μόνο εγώ, μας βαρέθηκαν και οι συμπολίτες στην Ευρώπη. Δε φαίνεται?
      .

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Ιουνίου 2012
Δ T Τ T Π S S
« May   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,205 hits
Αρέσει σε %d bloggers: