Mediascope Europe: Οι Ευρωπαίοι πιο συνδεδεμένοι από ποτέ

Για πρώτη φορά η έρευνα και στην Ελλάδα, με την υποστήριξη των εταιρειών 24 Media, Atcom Internet & Multimedia, MSN.gr, Reprise Media, Tempo OMD Hellas, Yahoo! Ελλάδα. Επίσημο launch στην Ελλάδα στις 2 Ιουλίου.

Tο Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνας Mediascope, της πρότυπης πανευρωπαϊκής έρευνας κατανάλωσης μέσων από το 2003, η οποία μετρά το πώς εξελίσσονται τα πρότυπα κατανάλωσης media στο online, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Η έρευνα καλύπτει επίσης για πρώτη φορά τη χρήση του Internet σε τέσσερις συσκευές: τον υπολογιστή, το κινητό τηλεφωνο, τα tablets και παιχνιδοκονσόλες.

Βασικά Ευρήματα που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Interact του IAB Europe:

  • 426,9 εκ. Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το internet (65%), περνώντας 14,8 ώρες την εβδομάδα online
  • Το 1/3 (37%) των Ευρωπαίων έχει πρόσβαση στο internet χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία συσκευές
  • «Παραδοσιακές» συνήθειες, οπως η καθημερινή ενημέρωση περνούν online με περισσότερους από 9 στους 10 Ευρωπαίους χρήστες internet να επισκέπτονται ενημερωτικά websites.
  • Οι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το Internet παρακολουθώντας ταυτόχρονα τηλεόραση
  • Το Internet έχει γίνει βασικό κανάλι επικοινωνίας των brands με τους καταναλωτές, με 4 στους 10 Ευρωπαίους χρήστες Internet να συμφωνούν πως ο τρόπος με τον οποίο το brand επικοινωνεί με αυτούς online είναι πολύ σημαντικός.
  • 96% των Ευρωπαίων χρηστών Internet χρησιμοποιούν το Internet για να πραγματοποιήσουν έρευνα αγοράς προτού αγοράσουν, ενώ το 87% πραγματοποιεί online αγορές.

Συνδυάζοντας περισσότερα από 50.000 online ερωτηματολόγια, τηλεφωνικές και προσωπικές συνεντεύξεις σε 28 ευρωπαϊκές αγορές, η Mediascope αποτελεί πλέον μία από τις κύριες πηγές πληροφόρησης σχετικά με την κατανάλωση των μέσων και online συνηθειών στην Ευρώπη.

INTERNET ΠΑΝΤΟΥ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ

426,9 εκ. Ευρωπαίοι μπαίνουν στο Internet κάθε βδομάδα (65%) με περισσότερους από το 1/3 αυτών (37%) να συνδέονται χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία συσκευές.Το 64% συνδέεται μέσω υπολογιστή (415,7 εκ.) και το 21% μέσω κινητού τηλεφώνου (139,2 εκ.). Η χρήση του διαδικτύου μέσω υπολογιστή είναι πιο δημοφιλής στη Νορβηγία και την Ελβετία (89%) και οι χρήστες είναι πιο πιθανό να είναι μεταξύ 25 – 44 ετών (44%). Οι mobile χρήστες είναι πιο πιθανό να είναι μεταξύ 16 – 24 ετών (30%), ενώ η χρήση του διαδικτύου μέσω κινητού τηλεφώνου είναι πιο δημοφιλής στη Μεγάλη Βρετανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία, όπου περισσότεροι από 4 στους 10 χρήστες συνδέονται μέσω κινητού.

Ο χρόνος που δαπανάται στο Internet διαφοροποιείται ανάλογα με την συσκευή που χρησιμοποιείται. Οι Ευρωπαίοι καταναλώνουν συνολικά 14,8 ώρες την εβδομάδα online. Εκείνοι που χρησιμοποιούν υπολογιστή καταναλώνουν κατά μέσο όρο 13,3 ώρες online, όσοι συνδέονται μέσω κινητού τηλεφώνου 9,4 ώρες ενώ όσοι συνδέονται μέσω tablets 9,3 ώρες την εβδομάδα. Για όσους συνδέονται μέσω παιχνιδοκονσόλας, οι ώρες ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 6,8 την εβδομάδα.

 % ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET ΜΕΣΩ Η/Υ  % ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET ΜΕΣΩ ΚΙΝ.ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
 Ευρωπαϊκός Μ.Ο  64%  21%
 Δυτική Ευρώπη  79%  31%
Βόρεια Ευρώπη  86%  36%
 Νότια Ευρώπη  59%  19%
 Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη  53%  14%

Οι περιφέρειες που εξετάστηκαν είναι:

  • – Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη – Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Τουρκία, Ουκρανία
  • – Βόρεια Ευρώπη – Νορβηγία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία
  • – Νότια Ευρώπη – Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ελλάδα
  • – Δυτική Ευρώπη – Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ελβετία, Ολλανδία, Αυστρία, Ιρλανδία

ΤΟ INTERNET «ΑΠΟΡΡΟΦΑ» ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΜΕΣΑ

Αυτό που ξεχωρίζει σε αυτό το κύμα της έρευνας είναι το ποσοστό των «παραδοσιακών» μέσων που πλέον καταναλώνεται online:

  • Το 91% των χρηστών Internet ενημερώνεται online (388,5 εκ.) – οι άνδρες είναι πιο πιθανό να διαβάσουν ειδήσεις online από ότι οι γυναίκες (93% έναντι 89% αντίστοιχα), ενώ η ηλικιακή ομάδα 35-54 είναι η πλέον πιθανή να διαβάζει ειδήσεις online.
  • Το 73% των χρηστών Internet παρακολουθούν τηλεόραση online (311,6 εκ.) με πιο πιθανές τις ηλικίες 14-24 (83%) και τις ηλικίες 35-44 (81%)
  • Το 67% των χρηστών Internet ακούν ραδιόφωνο μέσω internet (286 εκ.). Το ποσοστό εκτινάσσεται στο 81% για τις ηλικίες 16-24, ενώ οι άντρες είναι πιο πιθανό να ακούν ραδιόφωνο online από ότι οι γυναίκες (68% και 66% αντίστοιχα).
 ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΝΕΑ ONLINE ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ONLINE  ΑΚΟΥΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ONLINE
Σύνολο Ευρώπης  91% 73%  67%
 16-24  89%  83%  81%
 25-34  92%  70%  67%
 35-44  93%  81%  78%
 45-54  93%  70%  60%
 55+  90%  67%  57%
 Aνδρες  93%  73%  68%
 Γυναίκες  89%  74%  66%

Πηγή: Mediascope Europe 2012                                                     Βάση: Χρήστες Internet

Ολόκληρο το άρθρο στην Καθημερινή

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Εθνοτεχνολογία, νέες τεχνολογίες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Ιουνίου 2012
Δ T Τ T Π S S
« May   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,343 hits
Αρέσει σε %d bloggers: