nicknick’s blog » ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ

See on Scoop.itΔιδασκαλία με τη βοήθεια Νέων Μέσων στο Δημοτικό

Κάποτε, ο δάσκαλος ανέβαινε στην έδρα, στεκόταν μπροστά σε ολόκληρη την τάξη και δίδασκε πάντοτε το ίδιο υλικό, με πανομοιότυπο τρόπο.

Όλοι έπρεπε να επιτελούν τα ίδια καθήκοντα, κάποιοι προάγονταν, ενώ άλλοι αποτύγχαναν. Η διδασκαλία και όχι η μάθηση ήταν το επίκεντρο. Για όλους τους μαθητές έπρεπε να υπάρχει μια φόρμουλα και αν κάποιος είχε διαφορετικό τρόπο πρόσκτησης γνώσης, δεν υπήρχε καμία πρόβλεψη να εφαρμοστεί μια διαφορετική προσέγγιση.
Με την πάροδο του χρόνου, αποδείχτηκε, ωστόσο, ότι δεν μαθαίνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Ο δάσκαλος διαπίστωσε ότι οι μαθητές έχουν διαφορετικές ανάγκες, ενδιαφέροντα και ικανότητες. Ξεκίνησε, λοιπόν, η εφαρμογή της Διαφοροποιημένη Διδασκαλίας. Οδάσκαλος προετοιμάζει, τώρα, διαφορετικές εργασίες για κάθε ομάδα στην τάξη του και χρειάζεται, πλέον, περισσότερη προετοιμασία. Υπάρχει, όντως, μέριμνα για τον μαθητή αλλά όχι και για τις ανάγκες του δασκάλου. Άρα, έπρεπε να σκεφτούμε τη διαφοροποίηση με άλλο τρόπο.

See on blogs.sch.gr

Ο Γρηγόρης μου έστειλε τον παρακάτω συγκριτικό πίνακα

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις "αχρηστάκια"

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Απριλίου 2012
Δ T Τ T Π S S
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,430 hits
Αρέσει σε %d bloggers: