Engage Me! Εμπλέξτε με

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Εκπαίδευση, video, youtube
10 comments on “Engage Me! Εμπλέξτε με
  1. Ο/Η Elena Elliniadou λέει:

    Τι να πω; Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται; Πριν μισή ώρα το ανέβασα εδώ http://ksepeiraiattap.blogspot.com/

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Λίγα λόγια και σταράτα!Πρώτο!

  3. Ο/Η 1ο Χολαργού λέει:

    Φρενίτιδα με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.
    Δεν έχεις στην τουαλέτα νέες τεχνολογίες; Πού πας!
    Δεν χρησιμοποιείς psp, xbox, inspiration! google maps, earth, artproject! Τι κάνεις!!!!!???
    Μαθητές 21ου αιώνα με δασκάλους 20ου!!! Πρόβλημα.
    Εξίσου πρόβλημα το ότι οι δάσκαλοι είναι 20ου αιώνα, που κουβαλάνε μαζί τους και κάποιες παλιομοδίτικες αρχές όπως μην ξεβρακώνεσαι στο facebook, μη γράφεις greeklish, μη δηλώνεις την κάρτα των γονέων σου για να πάρεις το τάδε παιχνίδι που έτσι κι αλλιώς εγκρίνει το PEGI!

    Λέει ο πιτσιρίκος πως έγραψε μια ιστορία και τη διάβασε (μόνο) ο δάσκαλός του. Την ανάρτησε και τη διάβασαν 3000. Ωραία, έχει δίκιο. Γιατί πηγαίνει σχολείο τότε; Μπορεί να γράφει ιστορίες και οι 3000 να τον βοηθούν, να τον συμβουλεύουν, να τον καθοδηγούν και γιατί όχι να τον αξιολογούν!! Από την άλλη μεριά βέβαια δεν χρειάζεται να έχει υπόψη του τα safe internet, για να προφυλαχτεί από το δάσκαλό του.
    Ξεχνάμε τον άνθρωπο με τη φρενίτιδα της Νέας Τεχνολογίας. Χωρίς αυτήν έχουμε ανθρώπινη ζωή, χωρίς ανθρώπους τι έχουμε;

      • Ο/Η 1ο Χολαργού λέει:

        @mcsotos
        Το καινοτόμο δεν είναι απαραίτητα και ψηφιακό. Δε διαφωνώ με τη χρήση των τεχνολογιών, με την κατάχρηση διαφωνώ. Συμφωνώ με το 60, όμως και τότε υπήρχαν καινοτόμοι δάσκαλοι, όταν το κομπιουτεράκι τσέπης ήταν η νέα τεχνολογία. Ο καινοτόμος εκπαιδευτικός θα χρησιμοποιήσει τη νέα τεχνολογία δεν θα την κάνει εικόνισμα όμως. Η ΝΤ δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα νέο εργαλείο που συνεισφέρει στη βελτιστοποίηση του μαθησιακού αποτελέσματος. Τώρα αν πρέπει (σύμφωνα με το video) να κρέμονται καλώδια από την τσέπη μου και να φτιάχνω τσάι με γκαζάκι usb, διαφωνώ. Εκεί είναι η διαφοροποίησή μου.

      • Ο/Η mcsotos λέει:

        Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μέχρι όμως ένα σημείο. Το σημείο που κάποτε η Τεχνολογία παλιώνει. Μέχρι πότε θα λέμε ΝΤ τους υπολογιστές και τη μετεξέλιξη τους;
        Υποθετικά το 1924 ο παππούς μου ήρθε με αραμπά από την Αν. Ρωμυλία. Σε διαβεβαιώνω ότι δεν μου πέρασε καθόλου από το μυαλό να αγοράσω αραμπά. Έχει πολύ συγκεκριμένα μειονεκτήματα… και τα βόδια κατηγορούνται για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις λόγω εκπομπής μεθανίου. Όπως πάω στο σχολείο με αυτό που χρησιμοποιώ στην υπόλοιπη ζωή μου, έτσι και θεωρώ αυτονόητο να αξιοποιούν οι μαθητές τα καλώδια και τις συσκευές τους.
        Μελέτη περίπτωσης: Πέρσι οι μαθητές μου έπρεπε να πάρουν συνεντεύξεις. Μας απασχόλησε πού; σε ποιο μέσο; Τα δημοσιογραφικά κασετόφωνα δεν υπάρχουν. Η λύση που πρότειναν οι μαθητές ήταν να αξιοποιήσουν τις συσκευές που κουβαλούν μαζί του κι έχουν εγγραφή ήχου, κινητά τηλέφωνα, media players, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, κ.α. Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνω; Να τους βάλω να γράφουν σε τετράδιο τις απαντήσεις;
        Θα θέσω 2 ερωτήσεις:
        1ο Επειδή κάποιος έχει ξεμείνει στη δεκαετία του 70, από προσωπική επιλογή, μέχρι πότε θα τον δικαιολογούμε; Τότε οι συγκυρίες και το πλαίσιο που συνέβαινε η μάθηση ήταν τελείως διαφορετικά και ανάλογες οι απαιτήσεις. Δυσκολεύομαι να δικαιολογήσω την στάση και τις απόψεις του εκτός κι αν υπάρχει πιθανότητα να επιστρέψουμε στο 70 που ήμουν 8 χρονών.
        2ο Μέχρι πότε θα βλέπουμε τα μέσα και όχι την αλλαγή που φέρνουν; Δεν μπορώ να κάνω μάθημα χωρίς το Inspiration, το wikispaces, το Phet, το nlvm, το αβάκειο κ.α. Ε, ναι ντρέπομαι που το λέω αλλά, δίνω φύλλα εργασίας και οι μαθητές μου λατρεύουν τη Φυσική, τα Μαθηματικά, τη Γεωγραφία, την Ιστορία. Φυσικά αυτά δημιουργούν κενά στους γονείς που πιστεύουν ότι ο μαθητής της Ε’ είναι εν δυνάμει υποψήφιος της NASA αλλά τι να κάνουμε;

  4. Ο/Η eirinik λέει:

    Όλα με μέτρο πιστεύω…υπερβολές δε χρειάζονται και φυσικά δεν μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια στην εξέλιξη! Κάθε τι που διευκολύνει τη δουλειά μας και μας φέρνει πιο κοντά στο στόχο μας ,δημιουργώντας κίνητρα για μάθηση στους μαθητές μας ,πρέπει να αξιολογείται και να χρησιμοποιείται.Έστω και αν κάποιοι δάσκαλοι παραμένουν όπως αναφέρθηκε στον προηγούμενο αιώνα …υπάρχουν και άλλοι , επιτρέψτε μου να πιστεύω περισσότεροι ,που προσπαθούν με ότι έχουν και δεν έχουν πολλές φορές ,για κάτι καλύτερο!!!
    Όλα με μέτρο!!!!!

    • Ο/Η 1ο Χολαργού λέει:

      Θα συμφωνήσω με το μέτρο, αλλά στο βίντεο μόνο το μέτρο δε φαίνεται. Καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω!!! Παντού τεχνολογίες. Διαχωρισμοί τεχνολογικά αναλφάβητων και τεχνολογικά αλφαβηταρισμένων. Σ’ αυτόν το τόπο η έλλειψη μέτρου και σύνεσης βασίλευε πάντα σε ό,τι καινούργιο. Ξαφνικά πέσαν οι τεχνολογίες. Βράστε τους τεχνολογικά αναλφάβητους, στερούν το μέλλον των παιδιών!! Θα μπορούσε να εισαχθεί σταδιακά. Βέβαια τώρα εμπλέκονται κι άλλα πράγματα. Όπως το ΥΠΔΦΨΝΔΜΒ ή όπως το λένε τώρα. Εκεί κόλλησε η βάρκα…. Η ατομική πρωτοβουλία είναι αξιέπαινη, δεν το αμφισβητώ, αλλά με μέτρο όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε από τον/την eirinik.

  5. Ο/Η Elena Elliniadou λέει:

    Εντάξει να μην κρέμονται καλώδια αλλά τι; Θα πούμε όχι, μην δοκιμάζετε το καινούριο γιατί στο παλιό νιώθουμε ασφάλεια και σιγουριά; Ποιο καινούριο δηλαδή; Επιτρέπονται τα κινητά στο μάθημα; Γιατί σε όλη την υπόλοιπη ζωή εκτός σχολείου επιτρέπονται. Και για τους μαθητές. Από τότε που ανοίξαμε τον υπολογιστή σπίτι μας και στο σχολείο μας πόσα περισσότερα πράγματα μάθαμε; Ούτε εικόνισμα ούτε δαίμονας. Εργαλείο φυσικά για να κάνεις όλα τα άλλα. Άλλωστε όταν οι εφαρμογές, τα εργαλεία δεν αξιοποιούνται για ένα σκοπό διδακτικό παιδαγωγικό, φθίνουν, ξεθωριάζουν σαν το καινούριο κοσκινάκι και στο τέλος τα ξεχνάς. Αλλά δυστυχώς eirinik δεν είναι και τόσο πολλοί όσοι νομίζουμε αυτοί που χρησιμοποιούν και εμπλουτίζουν τον εαυτό τους και τη διδασκαλία τους με ΝΤ. Ακόμα κι αυτοί που το παλεύουν με Β επίπεδο, θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε μετά το πρόγραμμα 1-2 χρόνια πού βρίσκονται οι περισσότεροι και τι κάνουν ως προς τα εργαλεία που έμαθαν. Το κατά μόνας θριαμβεύει για την ώρα, αλλά δε φτάνει. Χτες με ρώτησε μία δασκάλα σε πόσα χρόνια νομίζω ότι όλα αυτά που βλέπουμε στα βίντεο θα φτάσει πραγματικά σε όλα τα δημόσια σχολεία. Σε 10 χρόνια; Της απάντησα σε 5 αλλά έχω και τις αμφιβολίες μου. Και καταλήξαμε ότι αφού το υπουργείο ολιγωρεί, όλα είναι θέμα διευθυντή (μύθος φυσικά, αλλά κλείσαμε ευχαριστημένες τις κουβέντες μας). Είναι θέμα όλων μας. Καλή σας μέρα

  6. Ο/Η Vassilis Zakopoulos λέει:

    εγώ χωρίς να θέλω να παρέμβω στον πολύ ωραίο και δημιουργικό σας διάλογο, έχω να καταθέσω μια προσωπική εμπειρία για αναστοχασμό… όπως διαπίστωσα το βιντεάκι αυτό τραβήχτηκε από τα παιδιά του Robin Hood, δημοτικού σχολείου στο Birmingham και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο, καθώς το συγκεκριμένο σχολείο είναι πρωτοπόρο και πολλές φορές βραβευμένο στη χρήση και ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην τάξη. Είχα την τύχη, εν έτει 1998, να επισκεφθώ το συγκεκεριμένο σχολείο με παρότρυνση (και συνοδεία) του supervisor μου, ως παράδειγμα πρωτοπόρου και καινοτόμου σχολείου που η τεχνολογία (σε όλες τις μοφές της) αποτελεί αναπόσπαστο κομάτι της σχολικής ζωής και δραστηριότητας… Πρόσβαση στο Ίντερνετ από παντού, υπολογιστές και laptops μέσα σε κάθε τάξη ακόμη και στους διαδρόμους, computer labs γεμάτα υπολογιστές και άλλα μέσα ΤΠΕ, όπου πραγματοποιούνταν καθημερινά διάφορα projects με τη συμμετοχή όλων των διδασκόντων και όπου ακόμη και στα διαλείμματα τα παιδιά μπορούσαν να τα επισκεφθούν και να σερφάρουν στο διαδίκτυο, να τσεκάρουν τα email τους ή ακόμη να παίξουν… computer games!!!, αίθουσα video-conferencing όπου είχαν επαφή με άλλα σχολεία ανά τον κόσμο και αντάλασσαν πληροφορίες ή εφάρμοζαν projects από κοινού… μπορεί να έχω ξεχάσει κι άλλα πολλά από την ξενάγηση που μου έγινε από τον τότε ICT-co-ordinator, – ρόλο που δυστυχώς ούτε καν τον έχουμε υπόψη μας εδώ στην Ελλάδα – γιατί τελικά τα χρόνια περνάνε γρήγορα και όλα αυτά συνέβαιναν όχι σε όλα, αλλά σε αρκετά σχολεία της Αγγλίας εν έτει 1998. Όχι πως και τα άλλα υπολείπονταν και πολύ… Απλά στο συγκεκριμένο σχολείο, που είναι ένα δημόσιο σχολείο ενός καθόλου πλούσιου προαστείου του Birmingham, είχε περάσει από παλιά πολύ βαθιά η πίστη, η φιλοσοφία και η νοοτροπία από το Διευθυντή του σχολείου μέχρι και τον τελευταίο δάσκαλο – φυσικά για τα παιδιά δε γίνεται λόγος! – ότι με την αποτελεσματική χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ (αποφεύγω κι εγώ να λέω νέες τεχνολογίες γιατί το έλεγα και τότε, 13 χρόνια πριν!) τα παιδιά μπορούν να πάνε ένα βήμα πιο πέρα και να μάθουν και να κάνουν πράγματα που δε θα μπορούσαν να βιώσουν και να κάνουν αλλιώς, μέσα φυσικά και από έναν πιο σύγχρονο, ευχάριστο και διαφορετικό τρόπο μάθησης και διδασκαλίας… Πέρα λοιπόν από ισορροπίες, επιμορφώσεις, βασικές δεξιότητες, υποδομές, μεθοδολογία, εργαλεία, μέσα κ.λ.π. που είναι όλα σωστά και σεβαστά, θέλω να προσθέσω ότι πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η φιλοσοφία, η νοοτροπία, η πεποίθηση και η θέληση που έχουμε για κάτι που και αποδεδειγμένα πλέον μπορεί να μας προσφέρει σε μας και τους μαθητές μας το κάτι διαφορετικό, το κάτι παραπάνω στη διδασκαλία και στη μάθηση που όλοι επιδιώκουμε.

Αφήστε απάντηση στον/στην 1ο Χολαργού Ακύρωση απάντησης

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Προστεθείτε στους 966 εγγεγραμμένους.
Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Νοέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 400.116 hits