Μία συμβουλή μόνο έχω: Να φοράτε αντηλιακό…

Κι αν  δεν σας έπεισα… ένα infographic για τα αντηλιακά. Ίσως το πιο άμεσα αξιοποιήσιμο infographic που σας έχω παραθέσει…

Ξεκίνησε με μια ερώτηση. Πιάνει συνήθως. Αυτή τη φορά η ερώτηση ήταν απλή: Πόσο αντηλιακό πρέπει να φοράω;

Είμαι ένα χλωμό «φυτό» που καίγεται. Ήθελα να ξέρω το βέλτιστο. Μια απλή ερώτηση με μια απλή απάντηση, σωστά;

Λάθος.

Κουμπάρα είμαι σίγουρος ότι έχω ξαναβάλει το τραγούδι πέρσι το καλοκαίρι…

Τυχαίο;

Δεν νομίζω.

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Infographics, youtube

Σχολιάστε

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Ιουλίου 2011
Δ T Τ T Π S S
« Jun   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,428 hits
