Howard Gardner on Digital Youth

Ο ιδρυτής της θεωρίας της πολλαπλής νοημοσύνης συζητά τις προκλήσεις, ηθικές και εκπαιδευτικές, που πρέπει να αντιμετωπιστούν όσο τα ψηφιακά μέσα γίνονται πιο διαδεδομένα.

Οι ερωτήσεις που του τέθηκαν:

  1. Ποια συγκεκριμένα δεοντολογικά ζητήματα προκύπτουν παρατηρώντας τα παιδιά να παλεύουν όταν χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα;
  2. Ποιες είναι οι αλλαγές στην αίσθηση της ταυτότητας μας στον ψηφιακό κόσμο; Πώς μπορούν οι ενήλικες να μαθαίνουν από τα παιδιά αλλά και την ίδια στιγμή να τα καθοδηγούν ;
  3. Τα ψηφιακά εργαλεία καθιστούν εξαιρετικά εύκολη την επικοινωνία με οποιονδήποτε στον κόσμο. Ποιες είναι οι ευκαιρίες και προκλήσεις για τα παιδιά;
  4. Πιστεύετε ότι τα ψηφιακά μέσα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στη διάρκεια συγκέντρωσης της προσοχής των παιδιών; Ποιες είναι οι επιπτώσεις για το σπίτι και το σχολείο;
  5. Ποιες είναι οι αλλαγές στη διδασκαλία και στη μάθηση σε έναν κόσμο όπου οι πληροφορίες είναι στην άκρη των δαχτύλων μας;
Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Απόψεις, Εκπαίδευση, Νέες τεχνολογίες, Ψηφιακός γραμματισμός, Ψηφιακά μέσα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Μαΐου 2011
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,205 hits
Αρέσει σε %d bloggers: