PBL/Η μέθοδος project se apla agglika!!!

Αν δεν καταλάβουν κι αυτό… τι να πω σηκώνω τα χέρια ψηλά.

(Ξέρετε ποιοι)

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, youtube
4 comments on “PBL/Η μέθοδος project se apla agglika!!!
  1. Ο/Η Βασίλης Ἀ. Ζοῡκος λέει:

    Συγχαρτήρια αγαπητέ Σωτήρη!
    Μετάφρασέ το και στα Ελληνικά — άν έχεις χρόνο–!

  2. Ο/Η Themis1968 λέει:

    Κε Σωτήρη,

    Η μέθοδος αυτή είναι ιδανική ώστε τα παιδιά να αποκτήσουν συνείδηση ως μέλη μιας ομάδας που έχει κοινό σκοπό και δρα συντονισμένα με μέθοδο για τη λύση κάθε προβλήματος.

    Φυσικά η PBL θα πρέπει να υιοθετηθεί πρώτα από τους δασκάλους ώστε να υπάρχει ο project manager ο οποίος θα συντονίζει την προσπάθεια, αλλά είμαστε κοντά σε κάτι τέτοιο???

    Εύχομαι κι ελπίζω να γίνει πράξη γιατί όπως πάει το πράγμα το μόνο project κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου θα καταλήξει να είναι ….. το διάλειμμα κι αυτό γιατί μόνο τότε τα παιδιά έχουν ένα κοινό σκοπό και συνεργάζονται …. το παιχνίδι.

    Συγχαρητήρια για την ενδιαφέρουσα ανάρτηση.

    Με Εκτίμηση,
    Θέμης Δέδες

  3. Ο/Η giannis λέει:

    Θα σχολιάσω το σχόλιο.
    «Αν δεν καταλάβουν κι αυτό… τι να πω σηκώνω τα χέρια ψηλά.»
    Υπερβολικό σχόλιο από ένα δάσκαλο, ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά ότι αν ήταν να επιτυγχάνεται κατανόηση με «αυτόματο» τρόπο μέσα από την επίδειξη ενός βίντεο, τότε όχι μόνο θα ήταν απλούστερη η δουλειά μας, αλλά μάλλον θα είχαμε μείνει χωρίς δουλειά. (Γιατί φαντάζομαι ότι θα ήταν εύκολο να επινοηθεί κάποιος αυτοματοποιημένος τρόπος να εναλλάσσονται τα κατάλληλα βίντεο στην κατάλληλη ώρα και δε θα χρειαζόταν να υπάρχει δάσκαλος στην τάξη). Μπορεί κάποιος να πει ότι το βίντεο αυτό δεν απευθύνεται σε μαθητές. Ναι αλλά αν υποθέτουμε ότι ένα βίντεο μπορεί να λύσει το πρόβλημα μεγαλύτερων μαθητών, γιατί να μην υπάρχουν κατάλληλα βίντεο που να λυνουν το πρόβλημα μαθητών ανεξαρτήτως ηλικίας.
    Ωστόσο ξέρουμε εκ πείρας ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο από τη χρήση ενός βίντεο ή ενός εργαλείου γενικότερα για να επιτευχθεί κάποιου είδους «κατανοησιμότητα». Και αυτό το κάτι περισσότερο περιλαμβάνει και τους ίδιους τους μαθητές και τον εκπαιδευτικό ως μέρος του.
    Πειράζω τον ιδιοκτήτη του δικτυακού τόπου, για την υπερβολή της συγκεκριμένης διατύπωσης, με τον οποίο δε διαφωνούμε επί της ουσίας για το ρόλο των μέσων έμψυχων και μη για την επίτευξη της όποιας «κατανοησιμότητας»

    • Ο/Η mcsotos λέει:

      Είχα την εξαιρετική τύχη να γνωρίσω τον Γιάννη πριν 2-3 χρόνια και να έχουμε απίστευτες συζητήσεις. Θα μου επιτρέψετε…

      Δεν αναφέρομαι στους με οποιαδήποτε σχέση «μαθητές» μου. Αναφέρομαι στους σχεδιαστές της εικονικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας που δεν καταφέρνουν να συνεννοηθούν μεταξύ τους.
      Από τη μια μεριά στο Αναλυτικό Πρόγραμμα, που σε τελική ανάλυση ορίζει τον οριζόντιο σχεδιασμό της ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας και είναι προεδρικό διάταγμα, αλλά από την άλλη ζητάνε από τους μαθητές τι λέει το σχολικό εγχειρίδιο στις σελίδες 8-45.
      Από τη μια μεριά οι ΤΠΕ έχουν προστιθέμενη αξία στη διδακτική πράξη αλλά από την άλλη μεριά κλείνουμε το μάτι στους πληροφορικούς και βάζουμε πιστοποίηση.
      Ανοησίες ( Α στερητικό + νους)

      Σχεδιάζονται νέα αναλυτικά προγράμματα αλλά σας ρωτώ κυρία μου, όπως θα έλεγε κι ο Λάκης, ποιος θα το λάβει σοβαρά υπόψη του; Η Υπουργός που με μια υπογραφή της ουσιαστικά καταργεί προεδρικά διατάγματα;
      Οι συνδικαλιστές, άχρωμα φυσικά, πότε υπερασπίστηκαν την εφαρμογή των Αναλυτικών προγραμμάτων; Το αντίθετο θα έλεγα… Κινούνται με βάση το κοινό καλό που το αυτοκαθορίζουν ως αντιδραστική θέση οποιαδήποτε διαφωνία (Για να μη φωνάζετε ένα παράδειγμα είναι ο σύλλογος του Βύρωνα που κάλεσε τα μέλη του να σαμποτάρουν την επιμόρφωση Β Επιπέδου… αλλά και πότε τα αρμόδια όργανα εξέφρασαν οποιαδήποτε αμφιβολία για τα μαθηματικά της β’, δ’ ε’ τάξης του δημοτικού σχολείου;)

      Στο όνομα οποιουδήποτε Θεού, αναλογικού ή τεχνοκρατικού, δεν πιστεύω ότι ένα βίντεο θα λύσει τις δυσπλασίες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος…ούτε ότι πρόκειται να πάρουν μυρωδιά. Τα περισσότερα στελέχη της εκπαίδευσης, εξαιρούνται αρκετοί αλλά όχι και τόσοι πολλοί, ενδιαφέρονται περισσότερο για τις υλικές αποδοχές της θέσης τους και πολύ λιγότερο για τη δυνατότητα μετασχηματισμού της εκπαίδευσης που τους παρέχει η εξουσία της θέσης τους. Γι αυτό το λόγο παρατηρούμε ότι μερικές περιοχές της Ελλάδας είναι τεχνολογικά και διδακτικά προηγμένες και οι υπόλοιπες…

      Κε Θέμη οι μέθοδοι υπάρχουν, οι πρακτικές σπανίζουν. Γιατί; Απάντησα παραπάνω. Η ελάσσονα προσπάθεια έχει γίνει σύνθημα. Τι κάνω εγώ; Τίποτα ιδιαίτερο. Απλά αυτά που πιστεύω 27 χρόνια και διαβάζω και δοκιμάζω. Το θετικό είναι ότι όταν συναντώ παλιούς μαθητές με χαιρετάνε και ίσως βρίσκουν την αφορμή να μου εκφράσουν κάποια παράπονα. Αλλά δεν με αγνοούν. Θετικό.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Φεβρουαρίου 2011
Δ T Τ T Π S S
« Ιαν.   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,430 hits
Αρέσει σε %d bloggers: