iBoard: ελεύθερες, διαδραστικές και συνεργατικές εφαρμογές για μικρές ηλικίες.

Αρκετές φορές αισθάνομαι ότι αδικούμε τα νέα μέσα διότι χρειαζόμαστε αρκετό καιρό, όχι για να προσαρμόσουμε τη διδασκαλία μας στα νέα μέσα αλλά, για να τα αξιοποιήσουμε διδακτικά. Το Ιούλιο του ’09 είχα αναρτήσει ένα σχετικό βίντεο που παρουσίαζε τις 3 φάσεις εισαγωγής των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Η διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων κατηγορείται από πολλούς και την επιστημονική κοινότητα ως ένα εργαλείο που μπορεί να οδηγήσουν τη διδασκαλία σε μία τεχνολογικά προσαρμοσμένη δασκαλοκεντρική διδασκαλία.

Μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για διερευνητικές ανακαλυπτικές δραστηριότητες μικρών τάξεων είναι ο διακτυακός τόπος i-board.

Στο αριστερό μέρος της οθόνης υπάρχει το μενού επιλογής που είναι διαρθρωμένο σεγνωστικά αντικείμενα και σε υποκατηγορίες ανάλογα με την ηλικία στις οποίες απευθύνεται.

Αφού επιλέξετε το γνωστικό αντικείμενο και την ηλικία μπορείτε να περιηγηθείτε σε όλες τις εφαρμογές ή να περιορίσετε την αναζήτηση σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες του γνωστικού αντικειμένου.

Σε κάθε δραστηριότητα υπάρχει ένα μικρό συνοδευτικό κείμενο που σας καθοδηγεί στους διδακτικούς στόχους της δραστηριότητας.

Το περιβάλλον διεπαφής είναι ευχάριστο, απλό, κατανοητό και καλαίσθητο. Οι γνωστικές περιοχές που καλύπτει είναι η αγγλική γλώσσα, η αριθμητική, φυσικές επιστήμες, γεωγραφία, ιστορία, θρησκειολογία, ΤΠΕ.

Παιδαγωγική αξιοποίηση: Δυστυχώς πολλές φορές οι ψηφιακές εφαρμογές για τις μικρές τάξεις ανήκουν στις «κλειστές» εφαρμογές, συμπεριφοριστικής προσέγγισης εξαιτίας της δυσκολίας της διεπαφής του λογισμικού με τους χρήστες.  Παρόμοιες εφαρμογές είναι καλοδεχούμενες μια και προάγουν την ανακάλυψη και την διερεύνηση καθώς και διευκολύνουν την επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της ομάδας/τάξης.

Στην επιμόρφωση β’ Επιπέδου οι συνάδελφισσες/οι ΠΕ60 διαμαρτύρονται για τον περιορισμένο αριθμό εφαρμογών που απευθύνονται στα προνήπια και νήπια. Αυτές οι εφαρμογές μπορούν να διευκολύνουν την ενσωμάτωση των ΤΠΕ αλλά και να δώσουν ιδέες για την παραγωγή νέων εφαρμογών στα πλαίσια του ΕΣΠΑ…

Οι εφαρμογές μπορούν να αξιοποιηθούν σε διαδραστικά συστήματα, σε υπολογιστές με σύνδεση στο διαδίκτυο και σε οποιαδήποτε άλλη υβριδική μορφή εφαρμογής των ΤΠΕ.

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις Διαδραστικοί πίνακες, Διαδίκτυο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Οκτωβρίου 2010
Δ T Τ T Π S S
« Σεπτ.   Νοέ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,192 hits
Αρέσει σε %d bloggers: