«Μάθηση με Τεχνολογίες»

Η Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση e-Δίκτυο – ΤΠΕ σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Μιχάλης Δερτούζος»  εκδίδει το ηλεκτρονικό περιοδικό «Μάθηση με Τεχνολογίες»  (ISSN 1792 – 1813).

Σκοπός του περιοδικού
Σκοπός του περιοδικού είναι ο γόνιμος προβληματισμός, ο δημιουργικός διάλογος, η παραγωγή και η διάχυση νέας γνώσης αναφορικά με τη χρήση και την αξιοποίηση  των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.

Το παρόν περιοδικό εστιάζει ιδιαίτερα στις σύγχρονες πρακτικές χρήσης τους, έτσι όπως διαμορφώνονται μέσα στην καθημερινότητα της σχολικής τάξης, της εκπαιδευτικής μονάδας, της διοίκησης της εκπαίδευσης, αλλά και στην καθημερινή ζωή παιδιών, εφήβων και επαγγελματιών (π.χ. εκπαιδευτικών), καθώς και ευρύτερα σε κάθε συνθήκη άτυπης μάθησης.

Το περιοδικό στοχεύει αφενός να δημιουργήσει ένα χώρο έκφρασης και δημοσιοποίησης για τους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικούς-ερευνητές και στελέχη εκπαίδευσης, αναφορικά με τις καινοτομικές πρακτικές τους και τις διδακτικές τους προσεγγίσεις, και αφετέρου να συμβάλλει στην επίγνωση, τη γνώση και το διάλογο, για το εύρος των νέων δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες, καθώς και τις επιδράσεις και τις συνέπειες της χρήσης τους.

Το περιοδικό «Μαθησιακές Τεχνολογίες» απευθύνεται κυρίως σε:

  • Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Διδάσκοντες/ουσες Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που αξιοποιούν τις τεχνολογίες στη διδακτική πρακτική
  • Στελέχη Εκπαίδευσης
  • Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
  • Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και υποψήφιους/ες διδάκτορες

Θεματολογία περιοδικού

  • Εκπαιδευτικό Υλικό και Διδακτικές Προσεγγίσεις με αξιοποίηση των ΤΠΕ
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ
  • Εκπαιδευτική Πολιτική και ΤΠΕ
  • Διαδίκτυο & παγκόσμιος ιστός
  • Ειδικά θέματα των ΤΠΕ

Πρόσκληση εργασιών
Η Συντακτική Επιτροπή καλεί όσους/ες ενδιαφέρονται να υποβάλουν άρθρα – εργασίες σχετικές με τη θεματολογία του περιοδικού. Στο περιοδικό μπορούν να υποβληθούν τρεις κατηγορίες άρθρων. Το πλήρες κείμενο του άρθρου δε θα πρέπει να ξεπερνά το μέγιστο αριθμό σελίδων που αντιστοιχεί σε κάθε κατηγορία άρθρου, σύμφωνα με τα παρακάτω:

Κατηγορίες άρθρων

  • Τυπικά άρθρα, έρευνες: μέγιστο μέγεθος 12 σελίδων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του περιοδικού.
  • Διδακτικές προτάσεις, δραστηριότητες και εφαρμογή τους: μέγιστο μέγεθος 10 σελίδων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του περιοδικού.
  • Άρθρα εκπαιδευτικού στοχασμού όπως παρουσιάσεις βιβλίων, εκπαιδευτικών Πυλών, blogs, κριτική βιβλίων, προτάσεις θεματικού ψηφιακού υλικού, κριτική μέτρων κυβερνητικής πολιτικής: μέγιστο μέγεθος 6 σελίδων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του περιοδικού.

Καλή επιτυχία στο περιοδικό. Η επιτυχία του βέβαια εξαρτάται από την αναγνωσιμότητά του αλλά και τη συμμετοχή μας στη συγγραφή και διαμόρφωση περιεχομένου και ύφους του.

Και μία επιφύλαξη για το όνομα… μάθηση με τεχνολογία… πολλοί μπορεί να επικαλεστούν την τεχνολογία ας πούμε οι πρώτες εκπαιδευτικές μηχανές είχαν συμπεριφοριστικό χαρακτήρα…

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις "αχρηστάκια", Εθνοτεχνολογία, Εκπαίδευση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Οκτωβρίου 2010
Δ T Τ T Π S S
« Σεπτ.   Νοέ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,447 hits
Αρέσει σε %d bloggers: