15.000 ευρώ σε κάθε Γυμνάσιο για την αγορά διαδραστικών συστημάτων

Το υπ. Παιδείας καλεί τις Σχολικές Επιτροπές των Γυμνασίων του συνόλου των Περιφερειών της χώρας  να υποβάλουν προτάσεις για την εγκατάσταση στα σχολεία τους διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία

Το υπ. Παιδείας  θα χρηματοδοτήσει την  προμήθεια διαδραστικών συστημάτων μέσω Σχολικών Επιτροπών για όσα γυμνάσια της χώρας δηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον.

Μέσω ειδικού ερωτηματολογίου /αίτησης που θα αποστείλει το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ σε όλα τα γυμνάσια της χώρας προς συμπλήρωση θα παρέχεται στα γυμνάσια της χώρας η δυνατότητα να δηλώσουν εάν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν διαδραστικό σύστημα και εφόσον απαντήσουν θετικά, να επιλέξουν τον κατάλληλο τύπο του διαδραστικού συστήματος (εκ των 5 εναλλακτικών κατηγοριών διαδραστικών συστημάτων που διατίθενται σήμερα στην ελληνική αγορά) βάσει των ιδιαιτέρων απαιτήσεων και αναγκών κάθε σχολείου.

Τα γυμνάσια τα οποία θα έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση διαδραστικού συστήματος θα δύνανται να χρηματοδοτηθούν, μέσω των αρμοδίων Σχολικών Επιτροπών τους και με την υποστήριξη και το συντονισμό της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων.

15.000 ευρώ

Το ανώτερο ποσό που θα δίνεται σε κάθε Σχολική Επιτροπή (με βάση τον αριθμό των τμημάτων της α’ και β’ γυμνασίου υπό την εποπτεία της) θα είναι 15.000 € άνευ ΦΠΑ. Σε περιπτώσεις πολλών Γυμνασίων που συμπίπτουν χωρικά και χρονικά το ποσόν θα μπορούσε να αυξηθεί κατά περίπτωση.

Οι Σχολικές Επιτροπές, ως τελικοί δικαιούχοι, θα πρέπει να προχωρήσουν στη σύναψη συμβάσεων με τους προμηθευτές κατά την προβλεπόμενη στο νόμο διαδικασία, στην παραλαβή των προμηθευόμενων ειδών και στην εγκατάσταση εξοπλισμού στους ήδη διαμορφωμένους χώρους και έλεγχο λειτουργίας τους, σύμφωνα με την ισχύουσα κοινοτική και εθνική νομοθεσία.

Στο πλαίσιο διακριτής πράξης της ευρύτερης Κατηγορίας Πράξης, η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων θα αναλάβει το έργο του συντονισμού και της επιχειρησιακής οργάνωσης και διαχείρισης του συνόλου της Κατηγορίας Πράξης παρέχοντας συμβουλευτικές και οργανωτικές υπηρεσίες και τα απαραίτητα εργαλεία στις Σχολικές Επιτροπές αλλά και στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να διασφαλισθεί η κατά το δυνατόν επιχειρησιακή επιτυχία του εγχειρήματος μίας προμήθειας με πολλαπλούς δικαιούχους.

  1. Η Πρόταση

Κάθε ενδιαφερόμενη Σχολική Επιτροπή θα υποβάλλει πρόταση για τη χρηματοδότηση του κόστους (α) απόκτησης και εγκατάστασης του τύπου διαδραστικού συστήματος που θα επιλέξει το ίδιο το Σχολείο σε συγκεκριμένες τάξεις (κατά τα δηλούμενα στο συμπληρωμένο σχετικό ερωτηματολόγιο που θα αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της πρότασής της) και (β) τοποθέτησης καλωδίωσης που να συνδέει τις τάξεις αυτές μέσω του εργαστηρίου με το διαδίκτυο και επομένως με τους κεντρικούς servers του Υπουργείου ώστε να είναι προσβάσιμη η υπό διαμόρφωση μεγάλη Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, η Ψηφιακή Βάση Γνώσεων και η Ψηφιακή Βάση υποδειγματικών διδασκαλιών.

Στο κόστος απόκτησης θα περιλαμβάνεται και κόστος συντήρησης του εξοπλισμού για εύλογο διάστημα σύμφωνα με τα ισχύοντα στη σχετική αγορά καθώς και εκπαίδευσης των ενδιαφερομένων επί της χρήσης των νέων συστημάτων.

Στην κατάρτιση της πρότασής της η κάθε Σχολική Επιτροπή, σύμφωνα και με την ειδικού σκοπού διαχειριστική επάρκεια που θα της αναγνωρισθεί, θα υποβοηθηθεί από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων.

Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων θα υποβάλει πρόταση για τη χρηματοδότηση – μέσω της κατά τα ανωτέρω διακριτής πράξης ΕΚΤ – του κόστους παροχής υπηρεσιών επιχειρησιακού συντονισμού και οργάνωσης του συνολικού έργου πολλαπλών προμηθειών καθώς και της αξιολόγησης της κατηγορίας πράξης

Η υποβολή των αιτήσεων περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  1. Αίτηση Χρηματοδότησης
  2. Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ),
  3. Βεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας Δικαιούχου (πιστοποιητικό με βάση το Πρότυπο ΕΛΟΤ) ή προσωρινή Βεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας Δικαιούχου
  4. Βεβαίωση του δικαιούχου περί μη χρηματοδότησης της προβλεπόμενης δαπάνης της πράξης από άλλα κοινοτικά ή εθνικά χρηματοδοτικά μέσα, στο πλαίσιο της τρέχουσας ή προηγούμενης προγραμματικής περιόδου.
  5. Απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Δικαιούχου για την υποβολή προτάσεων.
  6. Απόφαση ορισμού Υπεύθυνου Έργου.
  7. Παράρτημα με αναλυτική περιγραφή του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου για όλες τις δράσεις της υποβαλλόμενης πράξης, τεκμηρίωση της πλήρωσης των κριτηρίων ένταξης πράξεων:

Α. Πληρότητα και σαφήνεια της πρότασης,

Β. Σκοπιμότητα της πράξης,

Γ. Τήρηση εθνικών και κοινοτικών κανόνων και

Δ. Ωριμότητα της πράξης,

Ε. Ποιοτικά κριτήρια

Via

Τι θα κάνατε με 15.000 € στο σχολείο σας;

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις Διαγωνισμοί, Διαδραστικοί πίνακες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Ιουνίου 2010
Δ T Τ T Π S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,192 hits
Αρέσει σε %d bloggers: