Gizmos: Συλλογή δραστηριοτήτων για διαδραστικούς και όχι μόνο πίνακες.

Τα Gizmos είναι εικονικά περιβάλλοντα Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Απευθύνονται στις 3 τελευταίες τάξεις του δημοτικού και σε ολόκληρη τη δευτεροβάθμια.

Αντιγράφοντας από το δικτυακό τόπο:

  • διασκεδαστικά, εύκολα στη χρήση, και βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν μια βαθιά κατανόηση των εννοιών μέσα από την έρευνα και τη διερεύνησης
  • βασίζονται στην διερεύνηση, τα ευέλικτα εργαλεία χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς σε όλα τα 50 πολιτείες με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Τα Gizmos είναι ιδανικά για εργασίες σε μικρές ομάδας, ή ατομική διερεύνηση, καθώς και διδασκαλία ολόκληρης τάξης με τη χρήση προβολέα LCD ή διαδραστικό πίνακα.
  • έχουν σχεδιαστεί για να συμπληρώνουν τα αναλυτικά προγράμματα και εφαρμόζονται σε πολλές πολιτείες με διαφορετικά σχολικά εγχειρίδια.

Κάθε Gizmo είναι μία δομημένη δραστηριότητα. Περιέχει μία προσομοίωση, φύλλα εργασίας για το μαθητή τις απαντήσεις, οδηγίες για τον εκπαιδευτικό καθώς και το λεξιλόγιο.

Βασίζεται στην προσέγγιση όπου ο μαθητής καταγράφει τις προϋπάρχουσες γνώσεις, παρακολουθεί την προσομοίωση και καταγράφει τις παρατηρήσεις του και οδηγείται σε συμπεράσματα, ελέγχει την ακρίβεια των συμπερασμάτων του και προβαίνει στις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Ποιος είπε λοιπόν ότι τα περιβάλλοντα που η διεπαφή γίνεται με τα την αφή, όπως διαδραστικοί πίνακες, οθόνες αφής, tablet pc είναι μόνο συμπεριφοριστικά;

Ας δούμε τη δραστηριότητα με τη λίμνη αναλυτικά:

Γνωστικοί στόχοι:

  • Να διευρευνήσουν τη διάλυση του οξυγόνου στο νερό.
  • Να ανακαλύψουν τις πηγές του οξυγόνου.
  • Να προσδιορίσουν την επίδραση του διαλυμένου οξυγόνου στα ψάρια  μιας λίμνης.
  • Να συγκρίνουν τα επίπεδα οξυγόνου σε μία ζεστή και σε  κρύα λίμνη.
  • Να προσδιορίσουν την επίδραση των γεωργικών καλλιεργειών στη συγκέντρωση οξυγόνου μιας λίμνης. (Επέκταση)

Μπορείτε επίσης να δείτε

  • τα αγγλικά φύλλα εργασίας του μαθητή σε word ή pdf
  • το λεξιλόγιο
  • πατώντας την εικόνα έχετε την ευκαιρία για 5 λεπτά να διερευνήσετε τη μικροεφαρμογή.

Μπορείτε να εγγραφείτε για μία δοκιμαστική περίοδο 30 ημερών και να περιηγηθείτε σε όλες τις μικροεφαρμογές. Για να τις αξιοποιήσετε στο σχολείο, χωρίς χρονικούς περιορισμούς, απαιτείται εγγραφή του σχολείου με το ανάλογο αντίτιμο…

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 1:1, 21ος αιώνας, Διαδραστικοί πίνακες, Εφαρμογές, Εφαρμογές web2.0, Εθνοτεχνολογία, Εκπαιδευτικές εφαρμογές, Ενσωμάτωση, Μαθηματικά, Μικροεφαρμογές, Προτάσεις διδασκαλίας, Τεχνολογία αφής, Φυσικές Επιστήμες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Μαΐου 2010
Δ T Τ T Π S S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,205 hits
Αρέσει σε %d bloggers: