Το σατιρικό αυτό βίντεο κατασκευάστηκε από τους πρωτοετείς φοιτητές του «Lynn Schofield Clark’s Innovation in Mass Communications»
Όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, η αξία του βίντεο υπερβαίνει κατά πολύ το τελικό προϊόν. Η πραγματική αξία ήρθε κατά την πραγματική παραγωγή του βίντεο. Το βίντεο δημιουργήθηκε κατά τις πρώτες εβδομάδες της τάξης, και τώρα οι φοιτητές έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που όλοι επιθυμούμε για τους φοιτητές μας: Είναι δεμένοι. Αισθάνονται άνετα ο ένας με τον άλλο. Σέβονται ένας τον άλλον. Έχουν εμπλακεί στη μαθησιακή διαδικασία και είναι ενθουσιασμένοι. Θέλουν να μάθουν περισσότερα, και ξέρουν ότι μπορούν και θα είναι υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας της μάθησης που πρόκειται να συμβεί στο μέλλον.
Μπορεί να μην έχω παρακολουθήσει τη σειρά έτσι ώστε να κρίνω την επιτυχία της σάτιρας αλλά θεωρώ ότι υπάρχει αναλογία στη διδασκαλία της τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο.
Ο λόγος της σημερινής ανάρτησης συμπίπτει, όχι και τόσο τυχαία, με την έναρξη της επιμόρφωσης στην παιδαγωγική αξιοποίηση των υπολογιστών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Θα προσπαθήσω να «χάσω» λίγο χρόνο για να επιτύχω την εμπλοκή των επιμορφούμενων στη διαδικασία της μάθησης. Νομίζω ότι η σπατάλη αυτή θα αποβεί προς όφελος όλων των εμπλεκόμενων στην επιμόρφωση.
Καλή δύναμη σε όλους όσους θα διαθέσουν χρόνο σε αυτή τη διαδικασία.
Αυτό είναι τουλάχιστον σκηνοθετημένο βίντεο, προσχεδιασμένο να μας κάνει να γελάσουμε. Έλα όμως που στην ελληνική σχολική ζωή αυτές οι αντιδράσεις και σκέψεις των μαθητών είναι σχεδόν η πραγματικότητα!!! Απλά δεν κοιμούνται τόσο απροκάλυπτα στην τάξη. Γι’ αυτό ας παραδειγματιστούμε λίγο για το μέλλον της τάξης και το δικό μας μέσα σ’ αυτήν.