Οξυγόνο, δεν το βλέπεις απλά αναπνέεις

And it was really fun and tough to try to boil down what I think and believe about school reform to a five minute speech to non-educators. And it’s a good thing I talk fast. Enjoy.

Ήταν διασκεδαστικό και δύσκολο να συνοψίσω τις απόψεις μου για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση σε μια πεντάλεπτη ομιλία με κοινό που δεν είναι εκπαιδευτικοί. Κι ας έχω το «προτέρημα» να μιλάω γρήγορα.  

Vodpod videos no longer available.  

 

Μερικά ενδιαφέροντα σημεία…

  • Η τεχνολογία σε ένα σχολείο πρέπει να είναι σαν το οξυγόνο, δεν το βλέπεις αλλά απλά το χρησιμοποιείς.
  • Διδάσκουμε παιδιά, όχι γνωστικά αντικείμενα (!!!).
  • Τα «καλά» δεδομένα κοστίζουν πολλές φορές περισσότερο από όσο είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε. «Καλά» δεδομένα των μαθητών είναι η καθημερινή τους εργασία, όχι οι απαντήσεις σε κάποιο τεστ.
  • Αν θελήσουμε να δούμε τι έμαθαν ας τους αναθέσουμε ένα project

Επειδή τα slide δεν φαίνονται στην παρουσίαση καλά, ο  Chris Lehmann ανέβασε μία παρουσίαση.

View more documents from Chris Lehmann.

more about ««, posted with vodpod

 

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Απόψεις, Διαδίκτυο, Εκπαίδευση, Σχολείο2.0, ΤΠΕ
2 comments on “Οξυγόνο, δεν το βλέπεις απλά αναπνέεις
  1. Είδα τον Lehmann.
    α: δηλώνω στόκος.
    β. ο καταιγισμός δυνατοτήτων της τεχνολογίας με αγχώνει
    γ. οι φράσεις εντυπωσιασμού τύπου: η τεχνολογία πρέπει να είναι σαν το οξυγόνο πανταχού παρούσα, αόρατη και αναγκαία με φοβίζουν
    δ. ο Τoffler τι εννοεί όταν μιλάει για τον γραμματισμό; ότι δε θα υπάρχουν άνθρωποι που δε θα ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν ή ότι κι αν υπάρχουν δε μας πειράζει αρκεί που θα ξέρουν να μαθαίνουν; Αν μάθουν να μαθαίνουν θα μάθουν και να γράφουν και να διαβάζουν και να κάνουν μαθηματικές πράξεις;
    ε. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΠΛΑΙΣΙΟ και μετά μπορώ να δημιουργήσω και να πάω παραπέρα! Όχι αυτός ο αχταρμάς, αυτό είναι τρέλλα!

    • Ο/Η mcsotos λέει:

      Επειδή με ενόχλησε κι εμένα η ταχύτητα, έψαξα και βρήκα ότι είναι κάτι σαν αγώνας επιχειρηματολογίας. Κάθε ομιλητής έχει στη διάθεσή του 20 slide και 3 λεπτά. (Σχόλιο: Έχω παρακολουθήσει αρκετές εισηγήσεις σε διάφορα συνέδρια όπου οι κεντρικοί ομιλητές έχουν μισή ώρα και…. πραγματικά θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τι θα πουν σε 3 λεπτά. Στη Σύρο παρακολούθησα 3 εισηγήσεις πανεπιστημιακών και ήταν παρελθόντων ετών…. η πρώτη ειδικά είχε γραφτεί το 2003

      η τεχνολογία πρέπει να είναι σαν το οξυγόνο πανταχού παρούσα, αόρατη και αναγκαία

      η προσωπική μου διερμηνεία είναι ότι δεν πρέπει να εστιάζουμε στη τεχνολογία και στη χρήση της, αλλά να εστιάζουμε στην παιδαγωγική. Η τεχνολογία θα πρέπει να γίνει μέρος της ρουτίνας της τάξης και όχι ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο, ή κερασάκι στην τούρτα.

      Για τον Toffler προφανώς διατυπώνει μια ευρέως αποδεκτή άποψη τη δια βίου μάθηση, ότι ο πολίτης σήμερα είναι υποχρεωμένος να εκπαιδεύεται διαρκώς.

      Ένα σημείο που μου άρεσε και που πολλοί το διατυπώνουν είναι ότι το σχολείο προετοιμάζει τον αυριανό πολίτη και όχι τον αυριανό εργαζόμενο, όπως έχει επικρατήσει από τη βιομηχανική επανάσταση και δώθε.

      ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΠΛΑΙΣΙΟ και μετά μπορώ να δημιουργήσω και να πάω παραπέρα!

      συμφωνώ και προσυπογράφω, αλλά σε 20 slides θεωρώ ότι μπορείς να παρουσιάσεις τον πυρήνα και μόνο, και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει για κάτι καλύτερο.

      Τώρα αν θέλει κάποιος να τα διαβάσει σε μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα μπορεί να κατεβάσει ένα σχετικό pdf. Σίγουρα θα υπάρχουν καλύτερες πηγές αλλά λέω να πάω να ρίξω μια βουτιά…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 967 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 380.747 hits
Αρέσει σε %d bloggers: