Οι 3 φάσεις εισαγωγής των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

Ενδιαφέρον βίντεο και θα πρέπει να έχουμε πάντοτε υπόψη μας ότι η τεχνολογία υπηρετεί την παιδαγωγική κι όχι ανάποδα.  Σημασία έχει το περιεχόμενο και όχι το μέσο.

Via

Advertisements
Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Σχολείο2.0, Σύγχρονες Τεχνολογίες, ΤΠΕ, Ψηφιακές μεταδόσεις
7 comments on “Οι 3 φάσεις εισαγωγής των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
  1. Ο/Η Odysseas λέει:

    Ωραίο βίντεο. Λακωνικό. Μου έφερε πάλι στο νου μια ιδέα που με γυροφέρνει κάθε τόσο. Δεν έφτασε πλέον ο καιρός δίπλα στη διδασκαλία του γραπτού λόγου, πώς γράφεις δηλαδή ένα κείμενο (δεν σχολιάζουμε τώρα το πόσο πετυχημένη είναι η συγκεκριμένη διδασκαλία), να μπει και η διδασκαλία του βίντεο, του animation;

    • Ο/Η mcsotos λέει:

      Καλησπέρα,
      Αυτές οι νέες δεξιότητες αποτελούν μέρος αυτού που καλείται ψηφιακός γραμματισμός, και να μην ξεχνάμε ότι οι μαθητές στη Β’θμια χειρίζονται με μεγάλη ευκολία όλα τα νέα έξυπνα gadget, έξυπνα τηλέφωνα, iPod κλπ. Αν την ώρα της ευέλικτης ζώνης εμπέδωσης είχαμε τα μέσα θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Μια πολύ εύκολη και αγαπημένη μου εφαρμογή που συνδυάζει εικόνα, κείμενο και ήχο είναι το animoto με αυτό θα πειραματιστώ πολύ του χρόνου.

      • Ο/Η Odysseas λέει:

        Με έβαλες στον πειρασμό κι άρχισα να πειραματίζομαι με video editors και presentations. Δεν σε περιορίζει πολύ το animoto; Έπαιξα λίγο με το Videospin και το βρήκα εύχρηστο και πολύ πιο δυνατό. Ίσως να το χρησιμοποιήσω φέτος. Εσύ τι λες;

      • Ο/Η mcsotos λέει:

        Του χρόνου προγραμματίζω να έχω μία νέα τάξη, οπότε θα πρέπει να ξεκινήσω με χαμηλότερες απαιτήσεις. To animoto στην εκπαιδευτική άδεια δεν έχει περιορισμό χρόνου και σύντομα θα δέχεται και βίντεο. Το videospin φαίνεται πολύ καλό, δεν έχω ασχοληθεί μαζί του, ευκαιρία τις επόμενες μέρες, αν και έχω ένα πολύ απλό και μας βολεύει οικογενειακά

      • Ο/Η Odysseas λέει:

        Ποιο πρόγραμμα είναι το πολύ απλό;

  2. Ευτυχώς υπάρχει και η ευέλικτη ζώνη στα Δημοτικά, στην οποία μπορεί ο δάσκαλος να πειραματιστεί. Δυστυχώς τέτοια δυνατότητα δεν υπάρχει στα Γυμνάσια και Λύκεια, ιδιαίτερα στα τελευταία, όπου όχι μόνο δεν προβλέπεται, αλλά σχεδόν απαγορεύεται «δια ροπάλου». Απ’ ότι προβλέπω, μόνο σε επίπεδο πειραματισμού μπορούμε να κινηθούμε προς το παρόν. Και μάλλον αυτοσχεδιάζοντας. Δεν είναι κακό, ίσα-ίσα έχει πολλά στοιχεία έμπνευσης και αυθορμητισμού. Αλλά νομίζω ότι τελικά πρέπει να προχωρήσουμε σε ένα περισσότερο επίσημο επίπεδο. Και, βέβαια, με το μέτρο 1:1 δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Αν λοιπόν πρέπει να δοθεί ένας υπολογιστής σε κάθε μαθητή, ας γίνει στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης. Τουλάχιστον εκεί δεν θα πάει χαμένος. Και επαναλαμβάνω την πρόταση: Να δοθούν οι Η/Υ στα σχολεία, όχι στους ίδιους τους μαθητές. 1:1, αλλά στα σχολεία και μάλιστα σε όσα διαθέτουν ευέλικτη ζώνη. Προς το παρόν.

  3. […] είχα αναρτήσει ένα σχετικό βίντεο που παρουσίαζε τις 3 φάσεις εισαγωγής των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Η διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 967 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 350,331 hits
Αρέσει σε %d bloggers: