Όταν τα άυλα … αποκτούν διαστάσεις

Vodpod videos no longer available.

 

 

Πολύ πιθανά στα επόμενα 10-15 χρόνια τα δεδομένα θα αποκτήσουν υλική μορφή. Μια πρώτη ιδέα από το ΜΙΤ…

Μέχρι σήμερα θεωρούσα τα learning objects, ως μία από τις καλύτερες πηγές παραγωγής μαθησιακού υλικού. Που να φανταστώ ότι το ΜΙΤ παρουσίασε υλικά μαθησιακά αντικείμενα. Παρατηρήστε τα σημείο με τα μαθηματικά, Φεμπονάτσι… αλλά και το σκραμπλ δεν είναι υπέροχο; Πόσες ακόμα δυνατότητες μπορούν να έχουν;

 

Περισσότερα θα βρείτε στην ιστοσελίδα

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Νέα Μέσα, Νέες τεχνολογίες, Οπτικοποίηση, Σύγχρονες Τεχνολογίες, Τεχνολογία, Ψηφιακά μέσα, Lego

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 967 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 380.747 hits
Αρέσει σε %d bloggers: