Αναζητώντας κάποιο λογότυπο που να έχει σχέση με το σχολείο, την εκπαίδευση, τις νέες στάσεις και δεξιότητες που πρέπει να καλλιεργηθούν στους μαθητές και εν τέλει τις στάσεις και δεξιότητες που πρέπει να υιοθετήσουν και να προκρίνουν οι εμπλεκόμενοι φορείς όπως κοινωνία , πολιτεία αλλά και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, στελέχη της εκπαίδευσης, πολιτική ηγεσία του ΥπΕΠθ, συνδικαλιστικοί φορείς όπως και οι γονείς κατέληξα στην παρακάτω φωτογραφία…

Για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία προετοιμάζουμε τα παιδιά για ένα μέλλον που δύσκολα μπορούμε να το περιγράψουμε
Και ανάμεσα σε όλα τα άλλα έπεσα πάνω στην παρακάτω εικόνα. School2.0 Η οποία ξεκινά με μια θέση:
Δεν υπάρχει ένας μόνο δρόμος για το σχολείο του «αύριο». Η τεχνολογία με γοργούς ρυθμούς ανοίγει το σχολείο στην κοινωνία. Το κλειδί στην οικοδόμηση του αυριανού σχολείου και των μαθητικών αναγκών είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας. Η ενσωμάτωσή της στη μαθησιακή διαδικασία είναι ευθύνη όλων μας και θα διασφαλίσει ότι οι μαθητές θα έχουν πολλαπλές επιλογές στην επιτυχία.
Η πλούσια απεικόνιση μου τράβηξε αρχικά την προσοχή αλλά θα σας πρότεινα να επισκεφτείτε το δικτυακό τόπο, από όπου την ανέσυρα, και να τον διερευνήσετε. Κάποιοι προετοιμάζουν και προετοίμαζονται για το μέλλον, ενώ κάποιοι άλλοι προσπαθούν να το αποκλείσουν.
Για να ανοίξει ο διαδραστικός χέρτης της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας, ή των νέων μέσων, στην μαθησιακή διαδικασία επισκεφτείτε αυτή τη σελίδα και πατήστε σύνδεσμο Lounch Learning Ecosystem Map
Καλή Κυριακή/εβδομάδα
Υ.Γ. Γιώργο, ήθελα πολύ να παραβρεθώ απόψε, αλλά πάλι δεν τα κατάφερα 😦
[…] Σχολείο2.0 « Ars Longa Vita Brevis Δεν υπάρχει ένας μόνο δρόμος για το σχολείο του “αύριο”. Η τεχνολογία με γοργούς ρυθμούς ανοίγει το σχολείο στην κοινωνία. Το κλειδί στην οικοδόμηση του αυριανού σχολείου και των μαθητικών αναγκών είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας. (0 votes, average: 0 out of 5)You need to be a registered member to rate this post. Loading … […]
[…] Σχολείο2.0 Αναζητώντας κάποιο λογότυπο που να έχει σχέση με το σχολείο, την […] […]