Πιστοποίηση και πράσσειν άλογα…

Στόχος της διαδικασίας πιστοποίησης είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν τα προγράμματα επιμόρφωσης β’ επιπέδου στα ΚΣΕ απέκτησαν τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις σε θέματα διδακτικής με τα νέα μέσα και ανέπτυξαν τις απαιτούμενες δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να οργανώσουν διδασκαλίες στο αντικείμενό τους με χρήση και αξιοποίηση των νέων εργαλείων ΤΠΕ.
Η τελική δοκιμασία συνίσταται σε μία οnline εξέταση, η οποία θα διενεργηθεί στα ΚεΠις και περιλαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο και ένα μη αυτοματοποιημένο μέρος. Τα δύο μέρη της τελικής δοκιμασίας διενεργούνται σε ενιαία χρονική περίοδο, με ανώτατη διάρκεια για κάθε εξεταζόμενο τις 4 ώρες.
Στο αυτοματοποιημένο μέρος της online εξέτασης θα τεθεί σε κάθε υποψήφιο εκπαιδευτικό ένα τεστ με ορισμένο αριθμό ερωτήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας, στις οποίες θα κληθεί να απαντήσει. Στο τεστ θα περιλαμβάνονται ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις σωστού/ λάθους, ερωτήσεις αντιστοίχησης, ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών κλπ. Για ορισμένες ερωτήσεις η εκφώνηση και οι εναλλακτικές απαντήσεις θα είναι εξαιρετικά απλές, ενώ για άλλα ερωτήματα θα είναι πιο σύνθετες, αφορώντας για παράδειγμα συνδυασμούς εννοιών,κατανόηση καταστάσεων, σενάρια εφαρμογής λογισμικού κλπ.
Οι ερωτήσεις θα απαντώνται μέσω ενός αυτοματοποιημένου περιβάλλοντος πιστοποίησης και εν συνεχεία θα βαθμολογούνται με αυτόματο τρόπο.
Στο μη αυτοματοποιημένο μέρος της online εξέτασης θα ζητηθεί από τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς να γίνει ηλεκτρονικά (με χρήση του λογισμικού επεξεργασίας κειμένου Ms-Word)ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος και τον χειρισμό αυτού του σχεδίου στην τάξη. Για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, η ανάπτυξη θα γίνεται στη βάση ενός «πλαισίου» ελεύθερου θέματος, το οποίο θα δίνεται μαζί με την εκφώνηση του θέματος. Το πλαίσιο αυτό θα περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία προς διαπραγμάτευση και ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν από τον πιστοποιούμενο κατά την εκπόνηση του σχεδίου μαθήματος ή της εκπαιδευτικής δραστηριότητας και θα υποδεικνύει μία συγκεκριμένη δομή για το προτεινόμενο σχέδιο/ δραστηριότητα. Σύντομα θα αναρτηθούν στον Ιστότοπο Υποστήριξης Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου, http://b-epipedo.cti.gr, περισσότερα στοιχεία και παραδείγματα αναφορικά με τη φύση των θεμάτων, για την καλύτερη προετοιμασία των ενδιαφερομένων.

Και να μερικά από τα  θέματα που έπεσαν στους ΠΕ 70 (δασκάλους):

  • Προετοιμασία 28ης Οκτωβρίου για τις μεγάλες τάξεις
  • Ο κύκλος του νερού για Γ΄ δημοτικού
  • Ο κύκλος του νερού για Α΄ δημ και νηπιαγωγείο
  • Λόγοι -αναλογίες
  • Μικροί λογοτέχνες (ανάλυση και σύνθεση ποιήματος) – Γλώσσα Γ τάξης
  • Μεγάλες εκστρατείες – Γλώσσα & ιστορία Γ τάξης
  • Μαθηματικά: σύγκριση-διάταξη δεκαδικών
  • Ηλεκτρισμός
  • Ποσοστά
  • Λέξεις και φράσεις στη γλώσσα άλλων λαών (διαθεματικό)
  • Γεωγραφία: γεωγραφικές συντεταγμένες, ισημερινός, μεσημβρινοί, παράλληλοι
  • Η παγκοσμιοποίηση, διαφορετικοί λαοί, διαφορετικές γλώσσες, ένα παγκόσμιο χωριό
  • Λογοτεχνία και Ιστορία
  • Σπονδυλωτά ζώα
  • Ενέργεια
  • Τοπική ιστορία
  • Διαθεματικό για τη μόλυνση του περιβάλλοντος
  • Κλάσματα
  • Οι άθλοι του Ηρακλή
  • Το θέατρο στο σχολείο – διαθεματική προσέγγιση 
  • Η διδασκαλία του μέσου όρου, 
  • Η διδασκαλία της ποίησης, 
  • Το πράσινο στην πόλη μας
  • Παραλληλία
  • H εφημερίδα του σχολείου μας
  • Οi τέσσερις εποχές (διαθεματικό)
  • H θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων στο μάθημα της Ιστορίας και Γλώσσας στην Γ΄τάξη
  • Παραγωγή, ανάπτυξη και οργάνωση των ιδεών σε κείμενο. Γλώσσα και Ιστορία Ε, ΣΤ.
  • Η  ευαισθητοποίηση στην υπερκατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (Μελέτη Α΄ τάξης).
  • Συμμετρία τριγώνων για μικρές τάξεις.
  • Λογοτεχνία για μεγάλες τάξεις.
  • Ψηφιακός τουριστικός οδηγός (Διαθεματικό: Γλώσσα – Ιστορία – Γεωγραφία)
  • Tα γεωμετρικά  σχήματα- στερεά και γραμμές από α και β δημοτικού. 
  • «Τα παιδικά παιχνίδια» και αφορούσε στη Γλώσσα Γ’ τάξη 
  • Μονάδες μέτρησης 
  • Συμμετρία τριγώνων για μικρές τάξεις. 
  • Oι περιπέτειες του Οδυσσέα (Γ΄ τάξη) 
  • Μέτρηση μήκους (Β΄ τάξη)
  • Παράλληλες ευθείες 
  • Φωτοσύνθεση 
  • Τα παιδικά παιχνίδια: Ο ρόλος του παιχνιδιού στη ζωή  των παιδιών» Γλώσσα Γ΄ Τάξης
  • Κατοικία Γ Δημοτικού 
  • Η ζωή στο σχολείο-Εύθύνες δικαιώματα υποχρεώσεις Α’ Β’ Δημοτικού
  • Σύγκριση δεκαδικών αριθμών Δ’ Ε΄Στ’
  • Παγκοσμιοποίηση Διαθεματικό
  • Ανακεφαλαίωση της ενότητας ηλεκτρισμός
  • Επεξεργασία δεδομένων στις μεγάλες τάξεις 
  • Οι Έλληνες κάτω από ξένη κυριαρχία. Ιστορία Δ΄τάξης

 Όσα σημείωσα με κόκκινο τα θεωρώ τόσο «προχώ» που αναρρωτιέμαι μήπως βρίσκομαι σε ένα παράλληλο σύμπαν. Σαφέστατα η παγκοσμιοποίηση είναι ένα θέμα που πολύ εύκολα μπορείς να το διαπραγματευτείς, το διαπραγματεύεσαι καθημερινά στην τάξη.  Η ζωή και οι ευθύνες στην Α και Β Δημοτικού ποια η λεγόμενη προστιθέμενη αξία των ΤΠΕ; Επειδή θα κάνεις έναν εννοιολογικό χάρτη; Με τα πρωτάκια;

Με αυτά και με ακόμα περισσότερα η πιστοποίηση ολοκληρώθηκε και ένα ακόμα έργο τομή ολοκληρώθηκε.

Ποια θέματα βρίσκετε «προχώ»;

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Επιμόρφωση, Εθνοτεχνολογία, Εκπαίδευση, Σύγχρονες Τεχνολογίες, Ψηφιακή φρίκη
2 comments on “Πιστοποίηση και πράσσειν άλογα…
  1. Ο/Η salnk λέει:

    ‘μω την πίστη σ’
    [ποντιακό σχόλιο]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 967 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Νοέμβριος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 380.669 hits
Αρέσει σε %d bloggers: