Τι άλλο θα διαβάσουμε;

Σας μεταφέρω αυτούσιο ένα απόσπασμα από ένα άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Το Έθνος

Λύση για τα απομακρυσμένα σχολεία της ελληνικής, κυρίως νησιωτικής, επικράτειας μπορεί να δώσει η πρωτοποριακή μέθοδος υποστηρικτικής μάθησης για τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου ΜΑΘΑΙΝΩ@ΗΟΜΕ.
Το καινοτόμο εκπαιδευτικό σύστημα, που βασίζεται στην ηλεκτρονική μάθηση (e-Learning), πρόκειται να κάνει «επίσημη πρεμιέρα» στη Διεθνή Εκθεση Βιβλίου, που ξεκινάει στη Θεσσαλονίκη την ερχόμενη Πέμπτη.
Με το ΜΑΘΑΙΝΩ@ΗΟΜΕ, κάθε σπίτι αποκτά. . . το δάσκαλό του. Ο μικρός μαθητής μπορεί να έχει πρόσβαση στην ίδια, υψηλής ποιότητας εκπαίδευση είτε βρίσκεται στον Αϊ-Στράτη και τη Δονούσα είτε στην καρδιά ενός μεγάλου αστικού κέντρου.
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας οποιοσδήποτε υπολογιστής και μία σύνδεση ADSL, που διαθέτει πια το 87% των παιδιών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Ηδη, το Υπουργείο Παιδείας της Κύπρου ενδιαφέρθηκε για την ελληνική εκδοχή της πλατφόρμας και οι δάσκαλοι Δημοτικής Εκπαίδευσης εξετάζουν το ενδεχόμενο να εφαρμόσουν τη μέθοδο στα σχολεία της Μεγαλονήσου.

Ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Μια απλή ερώτηση για την εγκυρότητα των στοιχείων… 87% των μαθητών έχει πρόσβαση σε ευρυζωνική σύνδεση; Δε συζητάμε για τα υπόλοιπα που αναφέρονται κι αν αποτελούν μέρος κάποιας σοβαρής έρευνας κι όχι αξιολογικές κρίσεις.

Χτες επίσης έπεσε στην αντίληψη μου το παρακάτω σύντομο άρθρο…

Σύμφωνα με πληροφορίες της alfavita.gr στο νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών 2008 θα υπάρχουν περίπου 200 θέσεις εισακτέων για καθηγητές πληροφορικής. Σε αυτό φαίνεται να καταλήγει το ΥΠΕΠΘ καθώς υπάρχει εισήγηση για προσλήψεις καθηγητών πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η alfavita.gr παρακολουθεί από κοντά το θέμα και θα ενημερώσει σύντομα με νέα ανακοίνωση.

Πουθενά μα πουθενά αυτό δεν συνάδει με το πνεύμα του ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ.  Αλλά αναφέρει τα παρακάτω…

Στο παρόν Αναλυτικό Πρόγραµµα Σπουδών (ΑΠΣ) το περιεχόµενο και οι στόχοι είναι εντελώς «διαφανείς» για το µαθητή και υλοποιούνται µε διάχυση της Πληροφορικής στα επιµέρους γνωστικά αντικείµενα (ολιστική προσέγγιση). Είναι ένα ανοικτό Αναλυτικό Πρόγραµµα Σπουδών που ο εκπαιδευτικός, στον οποίο απευθύνεται, το αξιοποιεί σύµφωνα µε τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τα µέσα που διαθέτει. Προσδιορίζει δε τις ελάχιστες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτείται να έχει αποκτήσει ο µαθητής, κατά ηλικιακό επίπεδο, για να µπορεί να αξιοποιήσει τον υπολογιστή. Ο ειδικός σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Δηµοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι µαθητές και οι µαθήτριες µε τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή και να έλθουν σε µια πρώτη επαφή µε διάφορες χρήσεις του ως εποπτικού µέσου διδασκαλίας, ως γνωστικού – διερευνητικού εργαλείου και ως εργαλείου επικοινωνίας και αναζήτησης πληροφοριών στο πλαίσιο των καθηµερινών σχολικών τους δραστηριοτήτων µε τη χρήση κατάλληλου λογισµικού και ιδιαίτερα ανοικτού λογισµικού διερευνητικής µάθησης. Σε καµία περίπτωση δε νοείται η διδασκαλία της Πληροφορικής ως διδασκαλία γνωστικού αντικειµένου (λαµβανοµένου, επιπλέον, υπόψη ότι δε διατίθεται χρόνος στο αντίστοιχο Ωρολόγιο Πρόγραµµα). Σκοπός είναι ο µαθητής να µαθαίνει µε τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) παρά για τη χρήση τους.

 

Λετε να γίνει η Πρωτοβάθμια για άλλη μια φορά πεδίο κοινωνικής πολιτικής του Υπουργείου Εργασίας;

Λέτε το ΥπΕΠθ να μην έχει εκπαιδευτική πολιτική;

Μπα… Αποκλείεται!!!

 

Άλλωστε η ΔΟΕ καιρο… σκοπεί; ή …φυλακτεί;;;;

 

 

 

 

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 1, Εκπαίδευση, Νέες τεχνολογίες, ΤΠΕ
2 comments on “Τι άλλο θα διαβάσουμε;
  1. Ο/Η DrTeddy λέει:

    Κι εγώ όταν πρωτοδιάβασα εκείνο το 87% αυτό που λές σκέφτηκα, αλλά μήπως, λόγω ασυνταξίας, δεν αναφέρεται στο ADSL, αλλά στην κατοχή υπολογιστή;;;

    Κατά τα άλλα αν δεις στο μπλογκ μου έχω κι εγώ του προβληματισμούς μου…

  2. Ο/Η elena λέει:

    Όλο ιδέες είναι…
    Οι μαθητές σε ποσοστό … (87%, κουφό) έχουν ευρυζωνικότητα και οι εκπαιδευτικοί είναι στα κσε με τα isdn…
    ας έρθουν και οι της πληροφορικής στο δημοτικό να «χορέψουμε» όλοι μαζί… μια και υπάρχει χρόνος για όλα. τι να πω…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Μαΐου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 392.644 hits
Αρέσει σε %d bloggers: