Μαθητικός υπολογιστής μέρος 4ο

Ο μαθητικός υπολογιστής είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα που μάλλον θα μας απασχολήσει τους επόμενους μήνες μια και ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση και κάποια στιγμή θα πρέπει να ενημερωθούμε σχετικά.

Ο Νίκος Δαπόντες κατέθεσε τις προτάσεις του στο δικτυακό του τόπο. Παράλληλα σήμερα ξεφυλλίζοντας την Καθημερινή διάβασα μια ενδιαφέρουσα είδηση.

Υπάρχουν και οι παλαιότερες αναρτήσεις εδώ , εδώ, κι εδώ.

Θα ήθελα να κλείσω το «άρθρο» τον ίδιο τρόπο που το έκλεισε ο κ. Δαπόντες

«Το εκπαιδευτικό υλικό, όσο μελετημένο κι αν είναι, ουδέποτε θα πραγματοποιήσει μόνο του τους στόχους μας. Βελτιώνεται το περιεχόμενο των μαθημάτων για τους προικισμένους μαθητές, δεν λύνεται, όμως, το πρόβλημα για την ευρεία, απολύτως σεβαστή, πλειονότητα των μαθητών.

Το να «μαστορεύουμε» νέα εκπαιδευτικά υλικά χωρίς να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις . . . απορροφά συνεχώς τεράστια ποσότητα χρόνου και χρημάτων, χωρίς να οδηγεί σε πρόοδο: παραμένουμε ακριβώς στην ίδια κατάσταση»
A. Arons (1992)

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Εθνοτεχνολογία, Εκπαίδευση, Νέες τεχνολογίες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 967 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 380.747 hits
Αρέσει σε %d bloggers: