Το είδα στο ΠΑΚΕ Ιωαννίνων, το ανέβασε ένας συνάδελφος ο Στέργιος Ναστόπουλος.
Τους τελευταίους μήνες είδα τουλάχιστον 30 εκπαιδευτικά λογισμικά, είδα όχι μελέτησα. Είμαι πολύ «πιεσμένος» με εργασίες, σχέδια μαθημάτων, σενάρια μάθησης και δραστηρίοτητες αλλά και θεωρίες μάθησης εκπαιδευτικά λογισμικά, σχολικά εργαστήρια και πολλά άλλα που αρνούμαι να θυμηθώ. Αρνούμαι να θυμηθώ τη διάκριση των γνωστικών, μαθησιακών και τεχνολογικών στόχων και όσο για την ταξινομία στόχων κατά Βloom έφτασα στο σημείο να θυμάμαι με νοσταλγία τις πατάτες Μπλουμ στο στρατό (αντιτορπιλικό για την ακρίβεια)…
Κι όμως ξεκουράστηκα και κυρίως όπως είπε ο Στέργιος, δεν τον ξέρω και θέλω να τον γνωρίσω, έπαιξα. Έμαθα, πειραματίστηκα, έστησα σκαλωσιά scaffolding, συζήτησα…
Κυρίως το απόλαυσα…
Voila
το Phun
Και για τους οπτικούς τύπους σαν κι εμένα ένα υπέροχο video
Το ζητούμενο τώρα είναι να βρούμε τον τρόπο να το εισάγουμε στην τάξη. Άλλωστε τα ωραία πρέπει να τα μοιραζόμαστε….
[…] λογισμικά που με κατάλληλη χρήση μπορούν να είναι και πραγματικοί θησαυροί όπως αυτό που βρήκα στο ιστολόγιο «Ars Longa Vita Brevis» και […]
http://didaskw.blogspot.com/2008/03/blog-post_08.html
Καλημέρα