How to Bring Our Schools Out of the 20th Century ή Πώς θα βγάλουμε τα σχολεία από τον 20ο αιώνα. Time magazine

Στις 6/12/06 το κεντρικό θέμα του αμερικάνικου Time ήταν η μετεξέλιξη του αμερικάνικου σχολείου στους στόχους και τις ανάγκες του 21ου αιώνα.

Ξεκινά με ένα ωραίο ανέκδοτο: «Ξυπνά ο Rip Van Winkle από κώμα 100 χρόνων και βλέπει πώς έχει αλλάξει ο κόοσμος γύρω του. Αντρες και γυναίκες τρέχουν πέρα δώθε, με ένα πραγματάκι κολλημένο στο αυτί τους και μιλάνε με άλλους. Νεαροί κάθονται στα σπίτια τους, στους καναπέδες, μετακινώντας μικρούς αθλητές στις ηλεκτρονικές οθόνες τους. Οι μεγαλύτεροι αψηφούν το θάνατο και τις αναπηρίες με μετρονόμους στο στήθος και πλαστικά και μεταλλικά ισχύα. Τα νοσοκομεία, τα αεροδρόμια, τα εμπορικά κέντρα κάθε μέρος που επισκέπτεται ο Rip τον μπερδεύουν. Αλλά τελικά μπαίνει μέσα σε μια τάξη και την αναγνωρίζει. «Αυτό είναι ένα σχολείο» αναφωνεί. «Και μεις είχαμε τέτοια τότε, το 1906. Μόνο που τώρα οι πίνακες είναι πράσινοι».

Μια γρήγορη περίληψη του άρθρου:

Τα σχολεία δεν ακολούθησαν τις αλλαγές ή και το ρυθμό των αλλαγών που έχουν συμβεί σε άλλους τομείς.

Ενώ το αμερικάνικο έθνος συζητά ένα μεγάλο μέρος προβλημάτων, δεν ακολουθεί τις ανάγκες τις παγκόσμιας οικονομίας. Οι μαθητές δεν ασχολούνται: με ανοιχτά προβλήματα, με  ομαδικές εργασίες, με την επιλογή των καλών πληροφοριών από τις  κακές και μιλούν μόνο αγγλικά.

Αυτή τη βδομάδα(12/06)  θα συναντηθούν  μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητα, οικονομικοί και κρατικοί παράγοντες να μελετήσουν την περίπτωση των νέων δεξιοτήτων που απαιτούνται και να φέρουν το περιεχόμενο αλλά και τις διδακτικές προσεγγίσεις στον 21ο αιώνα.

Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα είναι:

  • Κατανοώντας περισσότερο τον κόσμο.
  • Εναλλακτικές προσεγγίσεις.
  • «Εξυπνη» προσέγγιση των νέων πηγών πληροφοριών.
  • Αναπτύσοντας θετικές διαπροσωπικές δεξιότητες.

Έχουν τα σχολεία τη δυνατότητα να ανταποκριθούν σε τέτοιες μεταβολές στόχων και σκοπών;

Τι σημαίνει Παγκόσμιος Μαθητής;

  • Μαθαίνοντας ξένες γλώσσες
  • Σπουδάζοντας στα χρόνια του Google, συνδυάζοντας την κριτική σκέψη με την διαρκή εκπαίδευση
  • Νέος αλφαβητισμός
  • Μάθηση2.ο

Πατώντας στο έδαφος…

Τι σημαίνουν όλα αυτά;

Σημαίνουν ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συνδυάσουν όλες αυτές τις νέες δεξιότητες και στόχους με τα αναλυτικά προγράμματα. Με άλλα λόγια θα πρέπει να διδάξουν τους μαθητές τους να συνεργάζονται και να αντιμετωπίζουν καταστάσεις προβληματισμού και να εφαρμόζουν τις απαντήσεις τους σε προβλήματα της καθημερινότητας. Άλλωστε η έρευνα έχει δείξει ότι οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα με αυτές τις μεθόδους από ότι με τις παραδοσιακές.

Περί

Just another boring teacher

Αναρτήθηκε στις 21ος αιώνας, Εκπαίδευση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Εισάγετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και θα λαμβάνετε ειδοποίηση όταν αναρτώνται νέα άρθρα.

Μαζί με 965 ακόμα followers

Κελαηδίσματα
Επενδύσεις
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Νοεμβρίου 2007
Δ T Τ T Π S S
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
ΑΡΧΕΙΟ
Κατηγορίες
Feedburner
Blog Stats
  • 339,192 hits
Αρέσει σε %d bloggers: